Zo is het maar netquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:44 schreef Mustard_Man het volgende:
ik volg beide series, en ja ik vind prison break ook wel leuk maar scofield is gewoon een mietje. dat straalt hij ook echt uit in de serie.die russische mafia meneer in prison break is bijvoorbeeld al veeeeeeeeeeel stoerder dan scofield.
24 is vet en jack bauer straalt ultieme stoerheid uit.
jack bauer zou ook zo scofield en zn debiele broer terug het gevang inschoppen mochten ze ooit ontsnappen.
dus jack bauer = win
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Scofield zou ook zo de president redden mocht het nodig zijn..
Bek houden, omgehooggevallen high-tech 9mm Bauer pussy.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf![]()
![]()
Scofield pussy![]()
Bauer weet tenminste hoe je met een 9MM om moet gaan, scofield weet niet eens hoe je het schrijftquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:53 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Bek houden, omgehooggevallen high-tech 9mm Bauer pussy..
Integendeel. Al die pubers vinden zo'n high-tech CTU eenheid met al die leuke speeltjes en wapens natuurlijk helemaal geweldig. Een echte kenner/volwassene kijkt naar het verhaal, de psychologische aspecten en de genialiteit ervan. En het blijkt maar weer dat de kenners in de meerderheid zijn op dit forum. De rest mag een topic openen in PUB "check Bauer zijn 9mmquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:57 schreef Mustard_Man het volgende:
als alleen 18+ers mochten stemmen dan had jack bauer zo gewonnen.
Precies. Jack Bauer, it is! Schofield is een mietje vergeleken met hem.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:00 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Een echte kenner/volwassene kijkt naar het verhaal, de psychologische aspecten en de genialiteit ervan.
Toch is de discussie die ik op veel andere fora zie Vic Mackey VS Jack Bauer. Ik weet niet wie dat zou winnen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:56 schreef Mustard_Man het volgende:
gadver vic mackey vind ik dan weer wél een loser.
Scofield heeft vast ervaring.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Forcefuzz het volgende:
Jack Bauer zou het nog niet eens 1 dag volhouden in Fox River Prison zonder verkracht te worden door hem:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Forcefuzz het volgende:
Jack Bauer zou het nog niet eens 1 dag volhouden in Fox River Prison zonder verkracht te worden door hem:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |