Gaat altijd wel makkelijk met vrouwen ja, omdat iemand op tv is die ineens het einde. Kortzichtig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:53 schreef Mustard_Man het volgende:
het gaat over de coolheid van de persoon, maar ondertussen zitten al die wijfe en homofieltjes op scofield te stemmen omdat hij er schijnbaar lekker uit ziet.
falers![]()
Jack Bauer komt toch ook op tvquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gaat altijd wel makkelijk met vrouwen ja, omdat iemand op tv is die ineens het einde. Kortzichtig.
JACK GVD IS DE BESTEquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Jack Bauer all the fucking way.
* ijsmeis steekt een vinger op.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Hoeveel van de mensen die gestemd hebben, hebben ook daadwerkelijk beide series gevolgd?
We noemen Frans Bauer toch ook niet Frans de Boer?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:02 schreef LSS het volgende:
Jack Bauer is in het Nederlandsch trouwens Jakob de Boer![]()
Gewoon gejat van Chuck Norris helaas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:08 schreef RedFever007 het volgende:
http://www.notrly.com/jackbauer/index.php?topthirty![]()
Een paar quotes
If everyone on "24" followed Jack Bauer's instructions, it would be called "12".
Jack Bauer once forgot where he put his keys. He then spent the next half-hour torturing himself until he gave up the location of the keys.
If it tastes like chicken, looks like chicken, and feels like chicken, but Jack Bauer says its beef. Then it's fucking beef.
Jack Bauer played Russian Roulette with a fully loaded gun and won.
![]()
Duh. Hoe kon ik anders weten dat Jack Bauer een waardeloze van zijn gun afhankelijke mongool is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Hoeveel van de mensen die gestemd hebben, hebben ook daadwerkelijk beide series gevolgd?
* ijsmeis zwijmeltquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:29 schreef MrDrako het volgende:
Scofield is meer de blije acteur die in het normale leven een nicht is die niet kan kiezen tussen 2 roze shirts.
USP's zijn stoer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Duh. Hoe kon ik anders weten dat Jack Bauer een waardeloze van zijn gun afhankelijke mongool is.
Je vergelijkt nu een acteur met een personagequote:Op dinsdag 18 april 2006 16:29 schreef MrDrako het volgende:
Jack bauer is de typische stoere agent die de wereld even zal redden, vergelijkbaar met de cowboys van vroagah,
Scofield is meer de blije acteur die in het normale leven een nicht is die niet kan kiezen tussen 2 roze shirts.
Die Uber trieste Scofield is afhankelijk van een tatoeage,dat is pas zieligquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Duh. Hoe kon ik anders weten dat Jack Bauer een waardeloze van zijn gun afhankelijke mongool is.
Bauer met z'n horloge-ding danquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die Uber trieste Scofield is afhankelijk van een tatoeage,dat is pas zielig![]()
![]()
Scofield
Bauer![]()
Kon je het hoge kwaliteitsniveau weer eens niet aanquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:42 schreef booo het volgende:
[..]
Ohh, dan heb ik het fout![]()
Moet je nagaan hoe snel ik daar al ben afgehaakt![]()
Het ging mij om het uiterlijk, waar denk je aan als je hun foto's naast elkaar ziet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:34 schreef booo het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu een acteur met een personage![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |