Weet niet of dat wel zo gezellig is.quote:
Doen.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef PLAE@ het volgende:
Ik begin er steeds meer voor te voelen om morgen de ingangen maar lekker te blokkeren!
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:47 schreef Don_Gurgen het volgende:
p.s Cart_Man ik snap je ondertitel niet helemaal, woon je in Milaan ofzo, want anders dan klopt de zin niet. Winnen in San Siro ken alleen hiero, veronderstelt dat je in San Siro bent, ergens anders in San Siro winnen dan in San Siro lijkt me moeilijk...![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Wijziging vakindeling
Ajax heeft een kleine verandering in het bezoekersvak aangebracht. De vakken 410 en 411 zijn d.m.v. een lexaanwand van elkaar gescheiden. De deuren staan echter open dus je kunt gewoon van het ene naar het andere vak lopen.
410 is toch niet het uitvak, maar het kinder gezinsvak 'sfeer'vak?quote:De vakken 410 en 411 zijn d.m.v. een lexaanwand van elkaar gescheiden.
ben benieuwd of jullie de 2 vakkies volkrijgenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:59 schreef Erwtensoep het volgende:
wordt lekker geboycot in rotterdam...
Veel Feyenoorders houden zich nu eenmaal graag bezig met Ajax.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat jij daar kijkt...
Pub is veel te druk. Nog andere suggesties?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:27 schreef RedGuy het volgende:
Gaat iemand nog de wedstrijd in een kroeg in Rotterdam kijken? Zoja, welke kroeg?
Jij Cart_man?
Ajaxquote:Op woensdag 19 april 2006 17:25 schreef swambam het volgende:
wie fluit zondag eigenlijk??
Pub in Vlaardingen!quote:Op woensdag 19 april 2006 17:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Pub is veel te druk. Nog andere suggesties?
Tsjah 1.600, was te verwachten, als wij iets boycotten zit het steenvast vol. Almelo, Arnhem etc.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:00 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Die hele playoffs interesseren me geen ene reet!AZ verdient CL,wij niet,Ajax niet en Groningen zéker niet....
Goed om te zien dat die gasten van hun deze zooi ook boycotten.Ik zou me kapot lache als 't bij die tot nu toe 800 verkochte uitkaartjes zou blijven voor Donderdag....
Wie zegt waar iets over ontmoedigenquote:Op woensdag 19 april 2006 18:09 schreef editor2 het volgende:
hallo seg. We laten ons toch niet ontmoedigen door een stel dokwerkers uit die
opzich mooie havenstad.
Playoffs is geen reguliere competitie en we beginnen gewoon weer met een schone lei.
[afbeelding]![]()
Zal er zondag aan liggen hoe de vlag ervoor hangt. Als Ajax morgen wint zal er wel een massale boycot zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:14 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tsjah 1.600, was te verwachten, als wij iets boycotten zit het steenvast vol. Almelo, Arnhem etc.
Das weer iets te ver reizenquote:
Hoezo, de verkoop stopt ruim twee uur voor Ajax - Feyenoord begint.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zal er zondag aan liggen hoe de vlag ervoor hangt. Als Ajax morgen wint zal er wel een massale boycot zijn.
Moeten ze allemaal zelf weten.Ze vullen onze plekken gewoon met gasten die je normaal niet ziet.Paar gasten vd oudere garde hebben vandaag gesprek gehad met Sjaak Troost en ook met Kuijt,waarin ze zeiden waarom we boycotten.Tevens is aangegeven dat die boycot niet alleen dit jaar geld,maar ook de komende jaren....quote:Op woensdag 19 april 2006 18:14 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tsjah 1.600, was te verwachten, als wij iets boycotten zit het steenvast vol. Almelo, Arnhem etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |