Hier mankeert diegene achter het toetsenbord niets overigens. Het gaat erom dat niets compatibel is en er nooit eens een keer iets makkelijk kan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:40 schreef Megumi het volgende:
Computers mankeert niks aan. Wel aan datgene wat achter het toetsenbord zit. Nooit van ghost gehoord. Computers installeer je een keer en daarna nooit meer kneus.
Haha jah zit op werk nu, moet toch iets te doen hebben. Maar ondertussen is de cd aan het fikken. Jippiequote:Op dinsdag 18 april 2006 12:43 schreef HenkieVdV het volgende:
Wouter als je geen verstand van zaken hebt begin er niet aan dan.
Succes verder.
Nice.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:45 schreef Woutey het volgende:
[..]
Haha jah zit op werk nu, moet toch iets te doen hebben. Maar ondertussen is de cd aan het fikken. Jippie
Bedoel je soms het ingebakken brand programma van Windows XP?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Er zijn meer programma's dan Nero hoor...
Deze week moet 1 ding af, dus daar heb ik nog wel even voorquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:53 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nice.
Nog meer belangrijke zaken te doen?![]()
Je hebt echt geen idee van waar je mee bezig bent he?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:32 schreef Woutey het volgende:
DIT GA JE GODVERDOMME NIET MENEN!
Wilde alleen via de windowscd even een partitie naar Fat32 formateren.
Dus ik ram die cd er in gaat ie allemaal gare bestanden kopieren. En nu zit ik dus met een dualboot hoerenwindows!
Die laptop gaat stuk en die kutcd ook.![]()
![]()
![]()
![]()
En done! Woutey wintquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:34 schreef Megumi het volgende:
Haha verkiezing digibeet van de maand kan beginnen.
ik zou er een knoppix bootable cd in flikkeren...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef Woutey het volgende:
Het is toch NIET normaal dat een cd zonder ook maar IETS te vragen, zomaar mijn hele D partitie volflikkerd met de grootste bagger en er meteen ook maar even zeker van is dat ik NOG een windows naast mijn NET geinstalleerde windows wil knallen.
Wat een KUTsysteem echt
press any key to boot from cd.... vraagt ie toch? prutser...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef Woutey het volgende:
Het is toch NIET normaal dat een cd zonder ook maar IETS te vragen, zomaar mijn hele D partitie volflikkerd met de grootste bagger en er meteen ook maar even zeker van is dat ik NOG een windows naast mijn NET geinstalleerde windows wil knallen.
Wat een KUTsysteem echt
Jij stopt die CD erin!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef Woutey het volgende:
Wat een KUTsysteem echt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |