the mask?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:05 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn vriendje vindt dit soort films leuk. Gisterenavond heeft hij nog hartelijk zitten lachen om The Mask..![]()
Die vond hij alleen de eerste keer leuk. Euro Trip heeft hij al twee keer (schaterend) gekeken..quote:Op maandag 31 juli 2006 17:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
the mask?![]()
![]()
![]()
hij gaat zeker elke keer plat als ie scary movie 1 ziet
eurotrip is dan ookquote:Op maandag 31 juli 2006 18:09 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Die vond hij alleen de eerste keer leuk. Euro Trip heeft hij al twee keer (schaterend) gekeken..
WEHEHEHEHEHEH NEGERS DIE OPEENS BLANK ZIJN! EN VROUWELIJK! MAN, RAAP ME OP WANT ANDERS BLIJF IK ER IN HOOR!!11!11quote:
Wat een humorquote:Op maandag 31 juli 2006 18:09 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Die vond hij alleen de eerste keer leuk. Euro Trip heeft hij al twee keer (schaterend) gekeken..
Just my 2 centsquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:36 schreef Camplo het volgende:
- Johnny English niet grappig
- Scary Movie (1/2/3) moh niet echt grappig. btje te flauw. maar wel grappige momenten
- Not Another Teen Movie zie Scary Movie
- 40 Days 40 Nights echt wel vette film/b]
- Road Trip [b] Ik haat die gast die er in mee speelt. Tom Green is zooo niet grappig
- Dumb & Dumber Dat stukje dat hij met z'n tong vast zit aan skilift is grappig, de rest niet
- En het ergst van allemaal --> Ace Ventura geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |