Ja, een heleboel lef. Maar misschien wel een beetje overmoedig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Het ging om het hele lipid raft verhaal. Hij begon zijn statement met jullie biologen vinden dat in de biologie alles kan maar ik vertel jullie "pigs can't fly"En toen kwam hij met een vrij gedetaileerd model over liquid ordered phase en dat er bepaalde krachten nodig zijn die er dus gewoon niet zijn.
Nou is de lipid raft theorie niet de stevigste theorie ooit maar toch ... wel lef hebben.
Nouja hij had heel goed een tegenstrijdigheid te pakken. Ik weet het ook niet ik ben geen natuurkundige. Hij wel !quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, een heleboel lef. Maar misschien wel een beetje overmoedig.
Ik persoonlijk, zou altijd in gedachte houden dat de krachten die er niet zijn, er misschien toch wel zou kunnen zijn. Alleen is nog niet bekend hoe precies. Tenzij je gewoon kunt aantonen dat dat hele gedoe niet kan gebeuren als die krachten er niet zijn, of juist ook gebeurt wanneer die krachten er niet zijn. Of zo. Het is te gedetailleerd dusMaar je begrijpt wat ik bedoel.
Ik had telefoonquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn ze nieuwsgierig geef ik antwoord .. geen reacties
Dat gaat voor heel veel opquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef wyccie het volgende:
Ah ok. Waarom is niemand daar eerder op gekomen, zou je dan denken
Omdat lipid rafts een beetje een hype zijn. Hij heeft zich er flink in verdiepd. Hij had ook een filmpje trouwens van de man die liquid ordered phase heeft ontdekt en beschreven. En tijdens een congress stond die gast op en legde aan een spreker uit dat het niet helemaal zo zat als de spreker zei. En toen viel iedereen hem aan dat hij niet wist waar hij over praatte maar de anderen wisten dus niet dat hij gewoon de man was die het ontdekt heeft ... Hehe biologen zijn nogal hype gevoelig en dan geloven ze ineens heilig in iets.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef wyccie het volgende:
Ah ok. Waarom is niemand daar eerder op gekomen, zou je dan denken
Daar hoopt menigeen op.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:37 schreef wyccie het volgende:
Ik wou dat ik ook zoiets geniaals kon. Of een belangrijke ontdekking doe. Dan zou ik met zeer vervroegd pensioen gaan.
Iedereen is uniek behalve ik.quote:
Is van Brusselmans.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die had ik nog nooit gehoord, ook mooi
Foei !quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
Daar heb ik 1 boek van, nooit gelezen.
Voornamelijk dat laatste, maar dat eerste ook een beetje. Al is brusselmans wel een auteur die je niet te vaak moet lezen. Dan word het eentonig maar voor tussendoor is het verfrissendquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:57 schreef wyccie het volgende:
Dat eerste, of dat laatste?
A guggenheimer Ik heb zelf nog niks van de guggenheimer reeks gelezen. Om te beginnen raad ik dunne boekjes van brusselmans aan de dikke zijn hetzelfde alleen langerquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:05 schreef wyccie het volgende:
Guggenheim wast witter geloof ik. Zelfs dat weet ik niet zeker. Het was een keer in de ramsj, paar euro's. Moet ik gewoon hebben, om uit te proberen dacht ik.
waar ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
Ik krijg hier geweldige adviezen en recensies over boeken
Nouja pak een dun boek is nou niet echt een bijster geweldig adviesquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef wyccie het volgende:
In TTKLPT's.
Wel in combinatie met dat andere.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja pak een dun boek is nou niet echt een bijster geweldig advies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |