Is het ver lopen naar het van Abbe museum vanaf het station???quote:Op woensdag 19 april 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja?
Niet zo heel ver, nee.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Is het ver lopen naar het van Abbe museum vanaf het station???
Ah fijn!quote:
Ach, misschien is ze weer goed in andere dingenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Stom tutje dat niet echt goed kan zingen.
Wat boeit dat dan weer?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Stom tutje dat niet echt goed kan zingen.
Voor de doorsnee mens misschien niet zo veel, maar ik vind het belangrijkquote:
Ja makkelijk te vinden. Station verlaten aan de kant waar de taxi's staan (dus niet de bussen) - rechts af lopen over de rotonde naar de Bijenkorf - doorlopen met de Bijenkorf aan je rechterkant tot je bij de lichttoren van Philips bent - linksaf Emmasingel in - Emmasingel gaat over in Keizersgracht - langs Stadhuis - verder lopen tot aan het museum.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ah fijn!
En is het ook een beetje makkelijk te vinden???
Want ik denk dat ik morgenochtend het van Abbe eens met een bezoekje ga vereren
Kijk, hier kan ik iets mee!quote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef Augustina het volgende:
Of volg de bordjes....
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef Augustina het volgende:
Of volg de bordjes....
Waarschijnlijk is hij nog eieren aan het zoeken. Te veel bier op, vergeten dat hij helemaal geen eieren heeft verstopt.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heeft iemand trouwens Do2 gezien?? Ik heb hem sinds zaterdag ofzo niet meer online gezien...
Ik mis alleen de fles whisky die staat nog in nederlandquote:And so a secret kiss
Brings madness with the bliss
And I will think of this
When I'm dead in my grave
Set me adrift and I'm lost over there
And I must be insane
To go skating on your name
And by tracing it twice
I fell through the ice
Of Alice
There's only Alice
M'n videokaart was kapot.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heeft iemand trouwens Do2 gezien?? Ik heb hem sinds zaterdag ofzo niet meer online gezien...
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het met beeld zelfs nog lastig, AR.
Waar haal je die nonsens vandaan, meneer?quote:
Tja, niemand lijkt mij te missen als ik even wat gas terug neem met op Fok! aanwezig zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik zie het,.
Je bent wel de enige, trouwens,.
Ohnee ik post nooit minderquote:
Ik post altijd teveel.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Post je dan af en toe gewoon meer?
Da's helemaal niet waar! Ik dacht er met Pasen al aan. Maar ik wilde niet meteen bezorgd gaan doen.quote:
Toen was hij ook net 1 dag wegquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's helemaal niet waar! Ik dacht er met Pasen al aan. Maar ik wilde niet meteen bezorgd gaan doen.
Ja, maar ik miste 'm welquote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Toen was hij ook net 1 dag weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |