Misschien maak je haar verlegen??quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Isa is altijd zo stilletjes binnen TTK.. Tenminste, op momenten dat ik er ben.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Modjes mogen niet verlegen zijn, net als dat ze geen mening mogen hebbe, geen emoties mogen tonen, geen waarde ergens aan mogen hechten, geen grappen maken.
Dus. Houd die onzin voor je.
Maar ik heb al goeiemorgen gezegd...en ik wil het best tegen Bosbeetle ook nog een keer zeggen, maar hij kan ook lezen. Echtquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ah Isa, dit lijkt mij een goed moment om 'goede morgen' te zeggen...
Dus Isa, het woord is aan jou
Nou.., ik hou je niet tegen Isa!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik er niet gewoon zo uitzien, AR:
[afbeelding]
Ja precies, je geeft je meningquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Seven of Nine is zo verschrikkelijk![]()
Wat maakt modjes lastig, Erik? Ik heb nooit het idee dat ik een lastige mod ben, tenzij ik dus mijn mening geef over muziek![]()
Soms vraag ik het me af.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik heb al goeiemorgen gezegd...en ik wil het best tegen Bosbeetle ook nog een keer zeggen, maar hij kan ook lezen. Echt![]()
J.L. Picard!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
'Computer: Earl grey, hot'
Meestal tamelijk lelijke, beetje fascistoïde architectuur volgens mij.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ook daar zit architectuur in k_man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |