KLB is best leuk om te lezen, ter vermaak zeg maar.quote:
TJa, maar als je ziet om wat voor lullige dingetjes geklaagt wordt, dan vind ik dat niet zo gekquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Het probleem in KLB is dat, zelfs met een goed punt, de topics veelal toch nog verbaggerd worden.
Dat sowieso Erikquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat is wel zo. Maar echte kwaliteit zit in TTK. Vooral op dit moment
.
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:19 schreef Augustina het volgende:
Ik heb trouwens Pirates gezien gisteren tot aan Hart van NL.
Zo leuk was die film nou ook weer niet dat ik mezelf Hart van NL aan wil doen.
Jij roept gewoon 24/7 "goede morgen", is het niet??quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel herkenbaarIk heb al menig film tot Hart van Nederland begint gezien.
Goeiemorgen allemaal!(ik vind het goeiemorgen, ja, ik kom net uit mijn bed)
Ik wist het niet, maar soms heb ik van die twijfels...quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan fietsen, ik heb dat altijd gekund en dat verleer je niet.
Waarom niet?Wat moet er anders staan?
Oh Isa, groot nieuws, ik heb zojuist m'n eerste post geplaatst in SHOquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan fietsen, ik heb dat altijd gekund en dat verleer je niet.
Waarom niet?Wat moet er anders staan?
Niet, je was mij aan het stalkenquote:
Het is in ieder geval vrolijk en optimistischquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jij roept gewoon 24/7 "goede morgen", is het niet??
Tenzij je een avondmens bent, dan is de ochtend helemaal niet zo fijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is in ieder geval vrolijk en optimistisch
hmmmquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is in ieder geval vrolijk en optimistisch
Nee dat niet, maar de weltrustenkus lijkt me zo fijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je naar bed dan, A_R?
Ah Isa, dit lijkt mij een goed moment om 'goede morgen' te zeggen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |