Daar teken ik zeker voorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:12 schreef Marty26 het volgende:
Zo als we het zelfde weer houden als vandaag dan word het top op het strand
Ja echt top ditquote:
ik ben er, dus een leuke man!quote:Op woensdag 10 mei 2006 12:16 schreef Angelic1 het volgende:
Ach, dat zien we tegen die tijd wel. Als er maar zon, drank en leuke mannen zijn
haha marty had tegen jou gezegd dat ik ooit had gezegd dat je een van me goede vriendinnen was! geschrokken?quote:
Nou, dat ben je toch ook???! En je bent liev!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha marty had tegen jou gezegd dat ik ooit had gezegd dat je een van me goede vriendinnen was! geschrokken?.
In welke plaats dan? Ziet er cool uit. Nu ik nog een nieuw huisje!quote:ow en apartementje:
[afbeelding]
hier kom ik te zitten, aan de achterkant, grenzend aan een hele mooie galerij op de vierde verdieping!!!!!. ik ben er nu al verliefd op!!!
hartje eindhoven, en als ik zeg hartje, bedoel ik ook hartje: aan het einde van de winkelstraat, aan het begin van stratumseind, ik zie mijn wek vanuit mijn ramen! heerlijk!!!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:52 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Nou, dat ben je toch ook???! En je bent liev!!!![]()
[..]
In welke plaats dan? Ziet er cool uit. Nu ik nog een nieuw huisje!
kruipen zeg ik je! kruipen!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:14 schreef Angelic1 het volgende:
Woei.. da's lekker! Kan je zo uit je werk naar binnen rollen...
Zeg, de voetballiefhebbers onder jullie weten toch wel dat er die avond een WK-wedstrijd wordt gespeeld, he? Weliswaar de 'kleine finale' (oftewel de losers tegen elkaar) waar nooit ene ruk aan is, maar ik denk ik zeg het maar ff...quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:12 schreef Nolius het volgende:
Zaterdag 8 juli dan!
Ik ben er. Zit dus wel goed.quote:Op woensdag 10 mei 2006 12:16 schreef Angelic1 het volgende:
Als er maar zon, drank en leuke mannen zijn
Zeg, verziek jij het even... dalijk blijven alle mannen weg!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Zeg, de voetballiefhebbers onder jullie weten toch wel dat er die avond een WK-wedstrijd wordt gespeeld, he? Welliswaar de 'kleine finale' (oftewel de losers tegen elkaar) waar nooit ene ruk aan is, maar ik denk ik zeg het maar ff...
Oh sorry!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:32 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Zeg, verziek jij het even... dalijk blijven alle mannen weg!![]()
Klopt voetbal zuigt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:43 schreef Angelic1 het volgende:
hahahaha... ja, echte mannen houden niet van voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |