Lachen met jou hoor.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:28 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Is dit het eerste topic waar je serieus in reageert?
Mijn tip: Niet meteen concentreren op hoeveel gewicht je tilt, maar op de uitvoering van de oefening. Dit voorkomt blessures.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:01 schreef Rockert21 het volgende:
Eindelijk, ik kan toch op fitnessBen er wel een complete noob in(vorig jaar wat losse dingetjes gekut met school), dusss, heeft iemand nog bruikbare tips/links? Dank!
Dank voor de link, ik ga lekker stickies lezen. Moet me nu ook nog even inschrijven, en ga binnekort gewoon met een vriend die er al zit, lekker alles laten zien, uitleggen etc. En over dat breezah-stijl, dat snap ik, zonde om een vet breed bovenlijf te hebben op 2 van die lucifersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:14 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Mijn tip: Niet meteen concentreren op hoeveel gewicht je tilt, maar op de uitvoering van de oefening. Dit voorkomt blessures.
Train je hele lichaam, dus niet breezah stijl alleen biceps buik en borst, maar ook je benen, rug traps etc.
En lees, lees en lees. Hier kan je vrijwel alles vinden. http://forum.dutchbodybuilding.com/
Ik heb ook dunne polsen en enkels. Het kan best, als je maar je best doet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:54 schreef Rockert21 het volgende:
[..]
Ik heb ook hele dunne polsjes en enkels, geloof dat dat niet echt kan groeien. Maar over dat brood, tja, gewoon dooreten. Ik vond en vind broodjes pindakaas ook niet echt lekker, toch eet ik 8 van de 12 broodjes met pindakaas. Gaat bij mij erg langzaam(dat vette droge pindakaas krijg ik moeilijk door m'n keel), dus meestal eet ik een hap van m'n pindakaasbroodje, neem een slok karnemelk en dan lekker fijnmalen en dan is het weg voordat je er erg in hebt![]()
Succes!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef Rockert21 het volgende:
[..]
Dank voor de link, ik ga lekker stickies lezen. Moet me nu ook nog even inschrijven, en ga binnekort gewoon met een vriend die er al zit, lekker alles laten zien, uitleggen etc. En over dat breezah-stijl, dat snap ik, zonde om een vet breed bovenlijf te hebben op 2 van die lucifers![]()
Bedankt voor de link!
ff off-topicquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef Rockert21 het volgende:
[..]
Dank voor de link, ik ga lekker stickies lezen. Moet me nu ook nog even inschrijven, en ga binnekort gewoon met een vriend die er al zit, lekker alles laten zien, uitleggen etc. En over dat breezah-stijl, dat snap ik, zonde om een vet breed bovenlijf te hebben op 2 van die lucifers![]()
Bedankt voor de link!
Voor'/na foto's is opzich wel te regelen, maar op het moment niet vanwege technische problemen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:09 schreef ellos het volgende:
jeetje, wat veel 15 kilo sinds augustus!
ik zou wel voor en na foto`s willen zien, maar begrijp wel dat je dat niet doet.
Hoe vaak/lang/intensief fitness(te) je ?
Als je het topic even doorleest kom je er achter dat we juist gezond proberen aankomen. Ook is het zo dat velen helemaal niet aankomen van de hoeveelheden die je eet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:24 schreef Levitation het volgende:
Doe zoals ik:
Score gisteren: halve zak bitterkoekjes, 3 bokkepootjes, halve bounty, 1 stroopwafel, handje drop.
En daarnaast: 3 boterhammen bij 't ontbijt, 4 boterhammen voor de lunch, avondeten (chicken tonight) en 'n heleboel kroepoek.
En ja, ik probeer af te vallen.![]()
![]()
![]()
![]()
Chill, het was maar een geintje...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:09 schreef Rockert21 het volgende:
[..]
Als je het topic even doorleest kom je er achter dat we juist gezond proberen aankomen. Ook is het zo dat velen helemaal niet aankomen van de hoeveelheden die je eet.
Ja vooral op jouw manier.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Chill, het was maar een geintje...ik kom er iig keihard van aan.
![]()
Was meer als zelfspot bedoeld dan om hier iemand op de tenen te trappen.![]()
Ik heb al eerder in dit topic jullie veel succes gewenst, want ik weet (als bolletje) maar al te goed hoe moeilijk het is om tegen je eigen lichaam te moeten "knokken".
Gewoon huismerk van de aldi ofzo. Magere kwark. Het went wel, je kwark puur eten. Eerst vond ik het niet te vreten. Maar na 2 of drie weken eet ik het zonder moeite weg, een halve kilo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:50 schreef BrauN het volgende:
Net puur voor de gein eens een halve liter kwark naar binnen gewerkt, na m'n avondeten.
Naja, het zit er in, maar van harte ging het niet hoor. Het is eigenlijk best veel en kwark heeft zo'n duffe smaak he. Welk merk/soort kwark raden jullie aan?
Dat is rommel, Konings Kwark moet je hebben, 50 cent voor 50 gram eiwit én het is de lekkerste die er isquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:00 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
Of 1 van de andere smaken natuurlijk, of die van het AH huismerk, die is zowat hetzelfde.
Whehe, toevallig, die had ik dus ook. Perfecte verpakking ook! Folie d'r af, bakje omkiepen op een bord, suiker er doorheen prakken en bunkeren maar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat is rommel, Konings Kwark moet je hebben, 50 cent voor 50 gram eiwit én het is de lekkerste die er is
Zitten allemaal zo rond de 50 gram, maar behalve die van de Aldi (en die is niet te vreten) zijn ze allemaal (veel) duurder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Whehe, toevallig, die had ik dus ook. Perfecte verpakking ook! Folie d'r af, bakje omkiepen op een bord, suiker er doorheen prakken en bunkeren maar.
Maar is 50gr eiwit eigenlijk veel, in vergelijking met andere soorten kwark?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |