quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:57 schreef Scepsis het volgende:
Nu ik achteraf belees, is het best wel zinloos zo om dit topic voort te zetten. Want er zijn gewoon te weinig kwalitatieve filmpjes van Skylines
niet zo gek eigenlijk als je kijkt naar aantal R33/R34 dat in Australie/Japan/GB geleverd is .![]()
De MCR (Matchless Crowd Racing) Skyline komt in verschillende Touge Battles voorquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:27 schreef Hugster het volgende:
[..].
Bekend met de Best Motoring reeks?
Elke noemenswaardige Skyline's komt daar zeer uitgebreid aan bod. Zoals de zwarte HKS uit de OP met het eigen ontwikkelde v-cam systeem.
En die meesterlijke Mine's R34 komt ook meerdere malen uitgebreid aan de beurt. (en hij owned)
Klopt ja zie het nuquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:11 schreef jacco het volgende:
[..]
De MCR (Matchless Crowd Racing) Skyline komt in verschillende Touge Battles voor
Die uit Dubai is een lachertje vergelijken met deze MCR uitvoeringquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klopt ja zie het nu [afbeelding]
Ik dacht dat het die rode LHD uit Dubai was
Wat een lelijke Bodykit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:42 schreef jacco het volgende:
De R1 Titan van Amuse, alleen gebruikt voor de Time Attacks:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het is een volledig carbonnen carosserie. Een bodykit bestaat uit een voor- en achterbumper samen met sideskirts. Maar dat is bij een auto als deze niet van toepassing.quote:
De mooiste tot nu toequote:Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef jacco het volgende:
Dit is nog steeds één van mijn favorieten, gewoon door de manier waarop hij staat.
Een schitterend voorbeeld van mobiliteit.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hm.. toch net niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef jacco het volgende:
Dit is nog steeds één van mijn favorieten, gewoon door de manier waarop hij staat.
Een schitterend voorbeeld van mobiliteit.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die velgen zijn de standaard Nismo LM GT4 velgen speciaal voor de Skyline gemaakt. De auto die jij post heeft dan weer de lelijkste bodykit gemaakt voor de Skyline. Al komt die menig voornamelijk door de 2F2F film waarin de Skyline dezelfde C-West bodykit had.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:25 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Hm.. toch net niet.
Die velgen![]()
.
Neem dan gewoon de standaard GT-R velgen.
Die verlagingsset.
De hele sfeer erom heen.
Dan heb ik toch liever deze:
[afbeelding]
die zwarte is verneukt. laat lekker de standaard spoilers er op zitten. die grijze daarentegenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:25 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Hm.. toch net niet.
Die velgen![]()
.
Neem dan gewoon de standaard GT-R velgen.
Die verlagingsset.
De hele sfeer erom heen.
Dan heb ik toch liever deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alhoewel ik bij dat laatste toch andere velgen zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |