quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat een toffe actie van de konining.
Heb je ze ook nog ingedeeld in leeftijdscategorieën?? Want dan pas heb ik er wat aan natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal vrijgezel, dus dat zit wel goed.
Nou, van arcee, Lamon en broer weet ik de leeftijd wel ongeveer (al weet ik van arcee niet zeker of ie vrijgezel is). Van de vrouwen is het allemaal wat minder duidelijk, want zo zijn ze.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je ze ook nog ingedeeld in leeftijdscategorieën?? Want dan pas heb ik er wat aan natuurlijk!
Oe, dat wordt toch 's nachts herhaald? Ik gooi de TV even aan en wil me zelfs door een herhaling van Studio Sport heen worstelen om dat te zien.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik zag hem vanavond in 2Vandaag. Sprankelende persoonlijkheid.
Als "ze zo zijn", zijn ze meestal boven de 30, is mijn niet subtiele deductie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Van de vrouwen is het allemaal wat minder duidelijk, want zo zijn ze.
Dat moet je vooral doen. Al moet ik er wel bij zeggen dat er een licht-sarcastische ondertoon in mijn post zat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:10 schreef Tijn het volgende:
Oe, dat wordt toch 's nachts herhaald? Ik gooi de TV even aan en wil me zelfs door een herhaling van Studio Sport heen worstelen om dat te zien.
Nou, van Ole weet ik de leeftijd ook wel, trouwens. Maar svann blijft een mysterie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als "ze zo zijn", zijn ze meestal boven de 30, is mijn niet subtiele deductie.
Die van mij staat dan ook gewoon in mijn profiel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, van arcee, Lamon en broer weet ik de leeftijd wel ongeveer
Oh, echt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:12 schreef broer het volgende:
[..]
Dat moet je vooral doen. Al moet ik er wel bij zeggen dat er een licht-sarcastische ondertoon in mijn post zat.
Ja, nou je het zegt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 03:12 schreef broer het volgende:
Ik moet nog steeds mp3'tjes maken voor I.R...
Ik heb ze beiden ooit ontmoet (jaja, grondwerk voor de legendarische S-B meet).quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:14 schreef broer het volgende:
[..]
Die van mij staat dan ook gewoon in mijn profiel.
Van de leeftijd van arcee en Lamon heb ik trouwens geen idee. Hoe kom je achter zoiets?
Ik gok dat ze dat erg prettig vindt om te horen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar svann blijft een mysterie.
Svann is ZO ergens in de vroege 30-tallen. Als het niet zo is, eet ik mijn hoed op.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:Maar svann blijft een mysterie.
Ik zei niet dat dat jij er wat aan hebt, maar dat ik er wat aan heb!quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, van arcee, Lamon en broer weet ik de leeftijd wel ongeveer (al weet ik van arcee niet zeker of ie vrijgezel is). Van de vrouwen is het allemaal wat minder duidelijk, want zo zijn ze.
En van Tijn weet ik sowieso best veel.
Maar hoezo heb ik er dan pas wat aan?
Ja, ik weet dat mijn sarcasme er niet altijd even dik bovenop ligt, dus ik dacht: ik zeg het er even bij.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:14 schreef Tijn het volgende:
Oh, echt?
Als ik er niet ben heeft Lamon het voor het zeggen. En als die er (nog) niet is mag broer de dienst uitmaken, zolang ie maar niet gaat flirten.quote:
Ik gok dat je mag beginnen te eten. Volgens mij is ze ergens begin 40.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Svann is ZO ergens in de vroege 30-tallen. Als het niet zo is, eet ik mijn hoed op.
Sarcasmequote:Op dinsdag 25 april 2006 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat mijn sarcasme er niet altijd even dik bovenop ligt, dus ik dacht: ik zeg het er even bij.
Ik wou dat ik nu een mooie quote had van een beroemd persoon waaruit blijkt dat het respect wat je voor iemand hebt kan worden afgeleid uit de toon waarop hij hem dingen uitlegt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat mijn sarcasme er niet altijd even dik bovenop ligt, dus ik dacht: ik zeg het er even bij.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:23 schreef Tijn het volgende:
Ik wou dat ik nu een mooie quote had van een beroemd persoon waaruit blijkt dat het respect wat je voor iemand hebt kan worden afgeleid uit de toon waarop hij hem dingen uitlegt.
En als Lamon weg is, is het totale anarchie. Want ik ben nu ook weg. (Woei! Macht!)quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga trouwens slapen. Lamon, de orde is in jouw handen.
Oeh, da's een leuke conclusie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:20 schreef broer het volgende:
Ik gok dat je mag beginnen te eten. Volgens mij is ze ergens begin 40.
Volgens mij is dit gewoon een hele subtiele manier van verantwoordelijkheid afschuiven.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als ik er niet ben heeft Lamon het voor het zeggen. En als die er (nog) niet is mag broer de dienst uitmaken, zolang ie maar niet gaat flirten.
ehhh.. het begint met een 'K' en het eindigt op 'loon' ???quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oeh, da's een leuke conclusie.
Ik ben nu echt benieuwd naar de redenen achter die conclusie.
Ik ben boven de 30! daar ben ik dan wel eerlijk overquote:Op dinsdag 25 april 2006 02:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als "ze zo zijn", zijn ze meestal boven de 30, is mijn niet subtiele deductie.
Neuh... niks kloon!quote:Op dinsdag 25 april 2006 05:02 schreef Ole het volgende:
ehhh.. het begint met een 'K' en het eindigt op 'loon' ???![]()
wel een oldbie... ..![]()
Moet-ie die opeten?quote:
Ik niet, ik post er nog altijd mee.quote:
In de grote Crash ben ik zoekgeraakt en op mijn Pc stond 't ook niet meer.quote:
En toen heb je je een jaar later pas weer geregistreerd?quote:Op woensdag 26 april 2006 01:44 schreef sig000 het volgende:
In de grote Crash ben ik zoekgeraakt en op mijn Pc stond 't ook niet meer.Maar boeie ik ga al weer aardig goed.
![]()
Jaquote:Op woensdag 26 april 2006 01:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
En toen heb je je een jaar later pas weer geregistreerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |