Voor je het ingewikkelde antwoord formuleerd ga ik even een borreltje inschenken.quote:Op maandag 24 april 2006 02:07 schreef Lamon het volgende:
Maar let wel, we hebben het nog steeds over het simpele antwoord.
Kut. Dacht ik het eindelijk in de gaten te hebben, blijkt het over een antwoord met een dubbele bodem te gaan.quote:Op maandag 24 april 2006 02:07 schreef Lamon het volgende:
..dat we hier posten.![]()
Maar let wel, we hebben het nog steeds over het simpele antwoord.
Dat is helemaal niet ingewikkeld.quote:Op maandag 24 april 2006 02:09 schreef svann het volgende:
Ingewikkelde antwoord
Dat klinkt net alsof je het niet briljant vindt.quote:Op maandag 24 april 2006 01:49 schreef Tijn het volgende:
In ander nieuws: ik heb me nu ook door het volledige 2e seizoen van Blackadder geworsteld en begin over 5 minuten aan het 3e.
Ja, dat las ik!quote:Op zondag 23 april 2006 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, ik vind 'm een beetje gek. Ik zag 'm laatst nog posten dat het hier vooral niet te hard moest gaan![]()
Nee, dat krijg je met deze postkwantiteit.quote:Nou ja, dit is niet de gemiddelde slowchat. Maar intellectueel zou ik 't nou ook weer niet willen noemen.
quote:Het topic niet, nee. I.R. daarentegen...
En vieren we dat of betreuren we dat?quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, ik ben vanaf vandaag weer vrijgezel
Nou, het was de laatste 1,5 week alleen een kwestie van 'hoe deel ik het mede' en uiteindeiljk bleek dat niet eens nodig te zijn omdat ze mijn koffiedrinkafspraakSMS uitstekend begreep en terugsmste dat ze het gevoel had dat 'the fling and magic has closed its page'. Dat is toch prachtig.quote:
Zo zie je maar dat vrouwen toch dingen meer begrijpen dan dat jullie ze toe schrijvenquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, het was de laatste 1,5 week alleen een kwestie van 'hoe deel ik het mede' en uiteindeiljk bleek dat niet eens nodig te zijn omdat ze mijn koffiedrinkafspraakSMS uitstekend begreep en terugsmste dat ze het gevoel had dat 'the fling and magic has closed its page'. Dat is toch prachtig..
Ja, met mij wel... Omdat ik weeer een glimpje van jou kan opvangen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:43 schreef broer het volgende:
[..]
Een bijzonder goedenavond. Alles goed met u deze avond?
()
Uitstekend, dank u wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alles ook zeer genoegelijk met u??
O nee, ik had wel het gevoel dat het wederzijds een beetje over was, maar niet dat het zó makkelijk zou gaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat vrouwen toch dingen meer begrijpen dan dat jullie ze toe schrijven
Ga je gang, broer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is fantastisch.
Je zou spontaan verliefd worden op zo'n begripvol meisje.
Arcee. Welkom.quote:
Stuur haar de link van dit topic maar. Dan wind ik haar zo om mijn vinger.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ga je gang, broer.
Ik ga voor vieren. En kom er meteen achter dat FOK! nog een feesttoetersmiley mist..quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:37 schreef broer het volgende:
En vieren we dat of betreuren we dat?
Nou, het is best leuk hoor, een relatie hebben. Voor een week of 2 dan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga voor vieren. En kom er meteen achter dat FOK! nog een feesttoetersmiley mist..
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Arcee. Welkom.
Ik wil niet onbeleefd zijn, maar ik ben wel benieuwd of je al een update hebt over de lijstjes. Puur uit interesse, natuurlijk, niet om te pushen.
Mag je het na een paar weken al een relatie noemen, is dan de vraag.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:\
Nou, het is best leuk hoor, een relatie hebben. Voor een week of 2 dan.
Proef ik daar toch iets van teleurstelling??quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
O nee, ik had wel het gevoel dat het wederzijds een beetje over was, maar niet dat het zó makkelijk zou gaan.
Nou, het was meer andersom, ik vond het nog steeds een fling, maar op een bepaald moment ging ze naar mij verwijzen als 'my boyfriend'. En ik dacht toen knarsentandend: als je een boyfriend bent moet je ook een relatie hebben.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mag je het na een paar weken al een relatie noemen, is dan de vraag.
Ik denk dat ze met "fling" de juiste toon te pakken had.
Althans, dat hoop ik, want uitgaande relaties, daar moet je officieel heel triest over zijn, en dat is minder leuk.
Ja, ik vind het altijd jammer als iemand niet gaat huilen en zegt 'maar je was alles voor me'.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Proef ik daar toch iets van teleurstelling??
Er zijn wel mannen die daar op kikken...quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik vind het altijd jammer als iemand niet gaat huilen en zegt 'maar je was alles voor me'.
Nee, integendeel.
Ja, maar goed, die posten hopelijk niet in S-B.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er zijn wel mannen die daar op kikken...
Jij selecteert ze daar persoonlijk op??quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar goed, die posten hopelijk niet in S-B.
Vind ik ook. Ik zag hem vanavond in 2Vandaag. Sprankelende persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:02 schreef Tijn het volgende:
Dames en heren, vergeef me mijn nerdigheid, maar ik vind dat we even stil moeten staan bij Piet Beertema vandaag.
Ze zijn allemaal vrijgezel, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij selecteert ze daar persoonlijk op??
Dan vind ik dat het nog best een fling mag zijn, netaan dan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe lang het precies geduurd heeft weet ik niet, ik gok 1,5/2 maanden.
Wat een toffe actie van de konining.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:02 schreef Tijn het volgende:
Oh en wie nu denkt "wat een fantastische man die Piet, hij zou geridderd moeten worden!", heeft dezelfde gedachte die de konining in 1999 had. Op 9 juni van dat jaar is hij benoemd tot Ridder in de Orde van de Nederlandsche Leeuw.
Ja, die regels ken ik niet, maar na afloop moet je er natuurlijk altijd een beetje relativeren en zeggen dat het niks voorstelde.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan vind ik dat het nog best een fling mag zijn, netaan dan.
En dat we zonder schuldgevoel gewoon feest mogen vieren.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat een toffe actie van de konining.
Heb je ze ook nog ingedeeld in leeftijdscategorieën?? Want dan pas heb ik er wat aan natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal vrijgezel, dus dat zit wel goed.
Nou, van arcee, Lamon en broer weet ik de leeftijd wel ongeveer (al weet ik van arcee niet zeker of ie vrijgezel is). Van de vrouwen is het allemaal wat minder duidelijk, want zo zijn ze.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je ze ook nog ingedeeld in leeftijdscategorieën?? Want dan pas heb ik er wat aan natuurlijk!
Oe, dat wordt toch 's nachts herhaald? Ik gooi de TV even aan en wil me zelfs door een herhaling van Studio Sport heen worstelen om dat te zien.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik zag hem vanavond in 2Vandaag. Sprankelende persoonlijkheid.
Als "ze zo zijn", zijn ze meestal boven de 30, is mijn niet subtiele deductie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Van de vrouwen is het allemaal wat minder duidelijk, want zo zijn ze.
Dat moet je vooral doen. Al moet ik er wel bij zeggen dat er een licht-sarcastische ondertoon in mijn post zat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:10 schreef Tijn het volgende:
Oe, dat wordt toch 's nachts herhaald? Ik gooi de TV even aan en wil me zelfs door een herhaling van Studio Sport heen worstelen om dat te zien.
Nou, van Ole weet ik de leeftijd ook wel, trouwens. Maar svann blijft een mysterie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als "ze zo zijn", zijn ze meestal boven de 30, is mijn niet subtiele deductie.
Die van mij staat dan ook gewoon in mijn profiel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, van arcee, Lamon en broer weet ik de leeftijd wel ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |