http://blog.secondlife.com/Op het blog wordt nog niet gemeld van inlog problemen ... wel van een policy change qua stipends (max's) per account. Die verandering ZOU een bug op kunnen leveren waardoor jullie moeite hebben met inschrijven / inloggen.
Hierbij moet ik meteen zeggen dat SL door de explosieve groei van de laatste tijd heel veel bugs heeft (en daardoor de nodige updates). Normaliter kun je een update verwwachten eens in de 1 a 2 weken op woensdag (12 noon - 7 PM SL time) ... SL is dan offline (check op bovenstaande link voor meer info)
Op de persoonlijke noot:
Ik heb de oude club afgebroken en ben met 2 anderen op een prive eiland verder gegaan 
![]()
 Dit wil zeggen dat ik nu niet meer m'n land-tier aan Linden betaal (dat was $75 / maand voor een kwart sim). Nu betaal ik 20k L$ (ongeveer) aan degene die het eiland heeft ... da's bijna evenveel dus MAAR gezien de inkomsten per maand nu ver boven de 20k liggen maak ik me geen zorgen en heb ik (met een ruime reserve op een Ginko Bank Account) m'n oude land verkocht (nog een paar stukjes en dan ga ik naar land tier = 0)
Ik ben dan wel een nieuwe club / mall / housing aan het openen maar ik neem nog even geen mensen aan. Eerst moet de mall gaan lopen (winkeltje kost 50 L$ / week voor 25 prims, mensen!) ... in de tussentijd heb ik nog wat bouw-projecten af te werken ... want dat doe ik nu voor m'n centen 
![]()
    Jij noemt het, ik bouw het.
Leuk is dat SL binnenkort op MTV NL komt met een kort item. Ik zal hier posten wat de plannen zijn ... voorlopig mag ondergetekende meewerken ^^