abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42659883
Hmm, ook een keertje gedownload, maar als je niet betaalt is er niet echt veel aan, of niet ?
pi_42659975
Als je betaalt dan mag je land bezitten en huizen bouwen enzo, maar zonder betalen kan je ook veel doen.
Children of the night. What music they make.
pi_42666775
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:03 schreef DeHovenier het volgende:
Als je betaalt dan mag je land bezitten en huizen bouwen enzo, maar zonder betalen kan je ook veel doen.
Kan je dan skins enzo voor mannetjes maken, en andere dingen bouwen ofzo ?
pi_42666843

Maar als je niet betaalt kun je evengoed SLdollars verdienen en dingen kopen die andere gasten hebben gemaakt.
pi_42723842
zou ik schilderijen kunnen maken? of meubels?
zoja hoe moet ik zoiets doen ?:D
pi_42727340
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 20:48 schreef linuxje het volgende:
zou ik schilderijen kunnen maken? of meubels?
zoja hoe moet ik zoiets doen ?:D
Begin eens met de tutorials op het Help Island.
pi_42728680
Even proberen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_42730161
Ik kan niet inloggen, krijg telkens rare meldingen. Ligt dit aan de server?
pi_42734871
Ik kon eerst niet inloggen, toen heb ik een nieuw paswoord aangevraagd, daarmee kon ik ook niet inloggen, en toen kon ik opeens wel inloggen met m'n oude paswoord

Ik weet niet waar het aan kan liggen, de TS heeft het meeste ervaring met dit spel.
pi_42749354
Ik heb ook maar even geprobeerd een nieuw wachtwoord te nemen, maar inloggen lukt nog steeds niet.

Hij blijft steken bij het inloggen, de ene keer bij 'Verifying protocol version', en dan weer bij 'Finding Server Domain Name'.

Op de site kan ik geen nuttige informatie vinden. Maar even opnieuw downloaden, misschien helpt dat. Heeft iemand hier enig idee waar het aan kan liggen? Mijn Firewall geeft als het goed is full access.
pi_42761128
http://blog.secondlife.com/

Op het blog wordt nog niet gemeld van inlog problemen ... wel van een policy change qua stipends (max's) per account. Die verandering ZOU een bug op kunnen leveren waardoor jullie moeite hebben met inschrijven / inloggen.

Hierbij moet ik meteen zeggen dat SL door de explosieve groei van de laatste tijd heel veel bugs heeft (en daardoor de nodige updates). Normaliter kun je een update verwwachten eens in de 1 a 2 weken op woensdag (12 noon - 7 PM SL time) ... SL is dan offline (check op bovenstaande link voor meer info)

Op de persoonlijke noot:
Ik heb de oude club afgebroken en ben met 2 anderen op een prive eiland verder gegaan Dit wil zeggen dat ik nu niet meer m'n land-tier aan Linden betaal (dat was $75 / maand voor een kwart sim). Nu betaal ik 20k L$ (ongeveer) aan degene die het eiland heeft ... da's bijna evenveel dus MAAR gezien de inkomsten per maand nu ver boven de 20k liggen maak ik me geen zorgen en heb ik (met een ruime reserve op een Ginko Bank Account) m'n oude land verkocht (nog een paar stukjes en dan ga ik naar land tier = 0)

Ik ben dan wel een nieuwe club / mall / housing aan het openen maar ik neem nog even geen mensen aan. Eerst moet de mall gaan lopen (winkeltje kost 50 L$ / week voor 25 prims, mensen!) ... in de tussentijd heb ik nog wat bouw-projecten af te werken ... want dat doe ik nu voor m'n centen Jij noemt het, ik bouw het.

Leuk is dat SL binnenkort op MTV NL komt met een kort item. Ik zal hier posten wat de plannen zijn ... voorlopig mag ondergetekende meewerken ^^
Calm down, please!
pi_42762640
Ik ben om de haverklap mijn haar kwijt. En ik moet zeggen dat het op de Mac niet zo smooth loopt... Ik heb een vrij nieuwe Mac (iMac G5), maar het gaat allemaal behoorlijk horterig en stoterig.
pi_42763858
Vet Googolplexian

Krijg je voldoende klanten om winst teb kunnen draaien?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 11:41:21 #89
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_42766140
Ik ga dit spel ook maar eens bekijken.
pi_42777118
Hallo,

Pas gehoord van dit spel en zou het wel willen spelen maar het werkt niet.
Krijg steeds de boodschap "Driver components mis match".
Ik heb een beeldkaart Medion GeForce 4MX 440SE.
Is deze niet goed genoeg voor dit spel. En als dit het geval is, welke moet ik dan hebben?
Dank u.
pi_42778735
Waarschijnlijk moet je je drivers updaten, dus op de site van GeForce de nieuwste drivers downloaden en installeren. Dan wel de oude drivers weggooien.
pi_42781814
Ik moest ook mijn drivers updaten (nVidia GeForce 5200 FX, ofzo). Loopt trouwens wel wat traag maar dat komt omdat mijn PC overvol is.
pi_42788064
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik moest ook mijn drivers updaten (nVidia GeForce 5200 FX, ofzo). Loopt trouwens wel wat traag maar dat komt omdat mijn PC overvol is.
Gooi de pr0n dan eens van je pc af
pi_42788715
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:27 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Gooi de pr0n dan eens van je pc af
Dat heb ik al gedaan, het is vooral de software en een boel muziek/films.
pi_42788783
Muziek/films neemt idd heel veel ruimte in beslag, het hangt er vanaf wat jij belangrijker vindt.
pi_42859933
Hallo,

Kunt u mij zeggen wat ik moet doen om secondlife te kunnen spelen.
Heb het geinstalleerd maar krijg bij het opstarten elke keer de melding "Driver Components mis-match".
Ik heb als beeldkaart een "Medion GeForce 4MX 440SE" Is deze niet voldoende?
En zo nee welke beeldkaart heb ik nodig om dit spel te spelen?
Dank u.
pi_42859984
Je had dit al gepost

Een GeForce 4 MX is denk ik wel goed genoeg om het spel te kunnen spelen, ik heb zelf een GeForce 2 en daarmaa kon ik ook spelen.

Het probleem ligt wss aan je drivers, dus ik denk dat je dan op de site van NVIDIA de nieuwste drivers moet downloaden en de oude drivers op je pc weggooien.
  maandag 6 november 2006 @ 10:56:53 #98
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_43285346
Ik heb me zojuist geregistreerd nav een artikel in Metro.
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
pi_43286606
De avonturen van SA in second life zijn geniaal
pi_43290631
Avonturen van SA

Ik heb nu btw een GeForce 7600GS van m'n pa gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')