abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37047197
Vind deze man zelf een erg goede gitarist. Voor mij bij de beste van de wereld. Volgende maand is ie weer in Rotterdam. Wie deeltmijn passie voor de muziek van deze man? Ook zijn band vindt ik overigens goed, vooral het percussiewerk kan mijn goedkeuring wegdragen. Raoul achter het slagwerk, het is een feest voor ogen en oren.
Gutopboale
pi_37047316
Santana is
Samba pa ti...black magic woman....oye como va
pi_37047393
absoluut, de oude nummers blijven heel mooi. Supernatural heeft een hoop verandert, maar ook daar weer mooie muziek. Angel met Sarah McLaughlan is ook errug mooi.
Gutopboale
pi_37048289
tvp
pi_37048332
Zowel zijn oude als nieuwe muziek is goed. Draai het regelmatig
stupidity has become as common as common sense was before
pi_37048392
Santana was top t/m Moonflower, daarna heb ik sporadisch wat dingen van hem gehoord maar heeft het me nooit meer echt gegrepen. Wat de goede man met Supernatural te maken heeft is me trouwens nog steeds een raadsel. Het album klinkt alsof hij van tevoren een paar gitaarsolo's heeft ingespeeld en de producer daar vervolgens nummers en gastartiesten omheen heeft geplakt. Commercieel ongetwijfeld heel aantrekkelijk (en ik gun de goede man zijn pensioen ook wel), maar creatief haalt het het voor mij niet bij zijn vroege werk .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 17 april 2006 @ 23:24:48 #7
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_37048754
super gitaarist. Heb erg veel cd's, mp3's en wat lp's van hem.

Jammer dat hij nu met artiesten van tegenwoordig werkt. Vroeger erg top
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_37065956
hij maakt zeker goede muziek alleen de artiesten waar ie op z'n laatste album mee samenwerkt vind ik uiterst dubieus (behalve Steven Tyler dan, geweldig nummer dat)
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:54:28 #9
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_37066074
The game of love, Just feel better, I'm feeling you en Why don't you and I zijn allemaal uiterst okay.

En I am somebody kan er ook wel mee door.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_37678949
net terug uit rotterdam.... WEER - GA - LOOS!! wat is die vent goed!! ik heb nog nooit zo'n goed concert meegemaakt!
pi_37688079
Ik ben ook geweest, en het was inderdaad erg goed maar ik moet bekennen dat ik van hem wel een beter concert heb meegemaakt.
pi_37691044
Ga'm zien in Italië in juli; met John Mayer in het voorprogramma :p
pi_37734726
helemaal in een trance van z'n concert
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:58:38 #14
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_37735445
Samba pa ti --->is het helemaal..
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
pi_37912291
Ben zelf ook in Rotterdam geweest vorige week. Was geloof ik mijn zesde of zevende concert. Vond m weer goed, vond m wel wat oud geworden, maar goed, de jongste was ie natuurlijk al een tijdje niet meer. Samba pa ti heb ik geloof ikpas 2 keer live gehoord. En wil het zo graag nog eens live horen, heb er hele mooie herinneringen aan. Wachten tot ie weer komt!
Gutopboale
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')