Tnx!quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:58 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Btw, whoopsydaisy, ik heb je history ff doorgenomen. Je bent een van weinige vrouwen naar m'n hart, die de realiteit niet ontkennen en zelfreflectie hebben.
Da's weer wat anders dan de vrouwenmassa die steeds tegen stribbelen als het om ze gaat.
Daarmee ben ik het dan weer niet eens. Er zijn heus wel dingen waarvoor vrouwen zichzelf goed genoeg kennen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Elke vrouwelijke ontkenning is immers een leugen, want mannen hebben toch altijd gelijk, zeker wanneer zij kwebbelen over wat een vrouw wel of niet is. Als het gaat over waar de vrouw wel of niet goed in is, heeft de man de waarheid in pacht. Toch?
Zodra een man daarover het tegenovergestelde beweert niet meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Daarmee ben ik het dan weer niet eens. Er zijn heus wel dingen waarvoor vrouwen zichzelf goed genoeg kennen.
Mwoah.. ergens heb je wel gelijk. Een ding is wel zeker, in de regel zullen vrouwen hun zwakheden niet graag willen toegeven.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:31 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Zodra een man daarover het tegenovergestelde beweert niet meer.
Toch, mannen?
Ik denk dat dit wel meevalt. Veel vrouwen kennen prima hun zwakheden, en juist mannen hebben de neiging zichzelf zwaar te overschatten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:39 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Mwoah.. ergens heb je wel gelijk. Een ding is wel zeker, in de regel zullen vrouwen hun zwakheden niet graag willen toegeven.
Mannen daarentegen zijn daarin makkelijker in, zo zul je ons niet horen ontkennen dat we bij jullie uiteindelijk bijna altijd om seks doen, etc..
Geef dan gewoon toe dat vrouwen over het algemeen niet zo grappig zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt. Veel vrouwen kennen prima hun zwakheden, en juist mannen hebben de neiging zichzelf zwaar te overschatten.
Vrouwen zijn over het algemeen inderdaad niet grappig voor mannen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Geef dan gewoon toe dat vrouwen over het algemeen niet zo grappig zijn![]()
Ik hoop dat je ooit van het woord ironie hebt gehoord?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:39 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Mwoah.. ergens heb je wel gelijk.
En dat is een bevestiging van mijn punt dat mannen maar al te graag de vrouw slechte eigenschappen toeschrijven om zich beter te voelen over zichzelf.quote:Een ding is wel zeker, in de regel zullen vrouwen hun zwakheden niet graag willen toegeven.
Hoe algemeen deze bewering ook is, volgens mij doe je ermee jezelf tekort. Maar wellicht ben ik te optimistischquote:Mannen daarentegen zijn daarin makkelijker in, zo zul je ons niet horen ontkennen dat we bij jullie uiteindelijk bijna altijd om seks doen..
Oeps, dacht dat je mij quote.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Geef dan gewoon toe dat vrouwen over het algemeen niet zo grappig zijn![]()
Misschien is dat de reden dat vrijwel geen enkele vrouw met kritiek om kan gaan. Daar heb ik een hekel aan zeg! Maar goed, ontopic blijven is ook niet mijn sterkste punt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:39 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Mwoah.. ergens heb je wel gelijk. Een ding is wel zeker, in de regel zullen vrouwen hun zwakheden niet graag willen toegeven.
Mannen daarentegen zijn daarin makkelijker in, zo zul je ons niet horen ontkennen dat we bij jullie uiteindelijk bijna altijd om seks doen, etc..
echt welquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Aandoenlijk en vertederend.
Hmmz... Volgens mij ben ik zelfs dát niet.![]()
Met jou is het vast en zeker lachen geblazenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Elke vrouwelijke ontkenning is immers een leugen, want mannen hebben toch altijd gelijk, zeker wanneer zij kwebbelen over wat een vrouw wel of niet is. Als het gaat over waar de vrouw wel of niet goed in is, heeft de man de waarheid in pacht. Toch?
Daar heb je een punt... Zijn overigens nog best vaak ontiegelijke kneuzen ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt. Veel vrouwen kennen prima hun zwakheden, en juist mannen hebben de neiging zichzelf zwaar te overschatten.
Dat zeg ik nergens. Maar ik kan goed kietelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Met jou is het vast en zeker lachen geblazen![]()
'quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Maar ik kan goed kietelen
Ik ben niet 'alle vrouwen'. Dat ik sneller lach om grappen dan dat ik er zelf een verzin zegt niets over de stelling.
Alleen een man durft zo'n mallotige stelling tot de waarheid te verklarenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
Neemt niet weg dat de stelling helaas de keiharde waarheid is.
Toegegeven, het is vrij subjectief... maar dat neemt niet weg dat het bijna altijd een man is die bij het stappen of op een verjaardag of wat dan ook, opmerkingen plaatst die het gezelschap doen lachen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Alleen een man durft zo'n mallotige stelling tot de waarheid te verklaren
Het is zowaar bijna grappig
Het is te subjectief om iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Welk een schril contrastquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:00 schreef kastanova het volgende:
Het was haar eerste ontmoeting met mijn kameradengroep.
Zeg, als we met dezelfde argumenten gaan schermen als waarmee Radioheadfans hun troetelkindje lopen te beschermen kunnen we net zo goed ophoudenquote:
Haha je spreekt jezelf compleet tegenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef Cystie het volgende:
2. Ik heb meer lol met jongens/mannen dan met meisjes, aangezien het toch vaak wel bij meisjes/vrouwen aan sarcasme, ironie of gewoon een beetje humor ontbreekt.
i'm a freeeaaakkkk....quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, als we met dezelfde argumenten gaan schermen als waarmee Radioheadfans hun troetelkindje lopen te beschermen kunnen we net zo goed ophouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |