Uitlachen != humor...quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Brennie het volgende:
Er wordt anders wel degelijk om me gelachen.![]()
![]()
![]()

Om dat witte ziekenhuisschort ofzoquote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Brennie het volgende:
Er wordt anders wel degelijk om me gelachen.![]()
![]()
![]()

Hmmm...quote:Op maandag 17 april 2006 23:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
maar vinden ze het ook écht grappig?

De witte slobberbroek die ik zes keer moet omslaan, waardoor ik hoog water heb? Nee.. iedereen loopt er in het ziekenhuis zo bij.quote:

ik moet idd best soms wel eens afentoe lachen om je.quote:Op maandag 17 april 2006 23:30 schreef Brennie het volgende:
[..]
De witte slobberbroek die ik zes keer moet omslaan, waardoor ik hoog water heb? Nee.. iedereen loopt er in het ziekenhuis zo bij.

quote:Op maandag 17 april 2006 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moet idd best soms wel eens afentoe lachen om je.

ja maar jij bent het typische voorbeeld van een vrouw die veel met mannen is omgegaan... heel veel.quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef Xennia het volgende:
Ik heb nog meer humor in mijn kleine teen dan 80% van de mannen in dit topic![]()

Hoewel deze opmerking onder de gordel is, beschouw ik hem toch maar als complimentquote:Op maandag 17 april 2006 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar jij bent het typische voorbeeld van een vrouw die veel met mannen is omgegaan... heel veel.

Je springt er alleen zeer spaarzaam mee om.quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef Xennia het volgende:
Ik heb nog meer humor in mijn kleine teen dan 80% van de mannen in dit topic![]()

moest je glimlachen? eerlijk?quote:Op maandag 17 april 2006 23:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoewel deze opmerking onder de gordel is, beschouw ik hem toch maar als compliment

Misschien moet je eens buiten de suffe slowchatreeksen kijkenquote:Op maandag 17 april 2006 23:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Je springt er alleen zeer spaarzaam mee om.
Ik heb werkelijk nog nooit iets van je gelezen waarbij ik ook maar een heel klein beetje heb moeten glimlachen.
Zelfs voor een vrouw is dat een abominabel slechte prestatie.![]()

Je hebt geen flauw idee waar ik allemaal kijk. Ik stalk je al jaren.quote:Op maandag 17 april 2006 23:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien moet je eens buiten de suffe slowchatreeksen kijken

Ohja?quote:Op maandag 17 april 2006 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moet idd best soms wel eens afentoe lachen om je.

The plot thickensquote:Op maandag 17 april 2006 23:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Je hebt geen flauw idee waar ik allemaal kijk. Ik stalk je al jaren.![]()

Een van de weinige vrouwen op fok die door haar directe ( psychologische) adviezen vaak humorvol overkomt.quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef Xennia het volgende:

Niet humorvol. Soms wel rechtdoorzee en de spijker op z'n kop. En da's ook oke.quote:Op maandag 17 april 2006 23:45 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een van de weinige vrouwen op fok die door haar directe ( psychologische) adviezen vaak humorvol overkomt.![]()

quote:Op maandag 17 april 2006 23:45 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een van de weinige vrouwen op fok die door haar directe ( psychologische) adviezen vaak humorvol overkomt.![]()

De manier waarop gebeurt vaak droog en scherp.. wat soms grappig is om te lezen. Althans vind ik dan..quote:Op maandag 17 april 2006 23:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Niet humorvol. Soms wel rechtdoorzee en de spijker op z'n kop. En da's ook oke.

Meeeeeeuhquote:

Ongetwijfeld heb jij ook je aandoenlijke en vertederende kanten...quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu ben ik een hele hoop dingen, maar aandoenlijk en vertederend ben ik níet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |