Ah, dus ze kende de ware kasta al wel langer dan 1 dag. Je lijkt wel een wijf zoals jij jezelf tegenspreekt. Wel vertederend hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 00:02 schreef kastanova het volgende:
Over dat botte werd ik notabene vandaag nog aangesproken tijdens m'n functioneringsgesprek.
Hoe kom je er toch bij dat ik alleen maar besta uit een botte houding?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:19 schreef Xennia het volgende:
Ah, dus ze kende de ware kasta al wel langer dan 1 dag. Je lijkt wel een wijf zoals jij jezelf tegenspreekt. Wel vertederend hoor![]()
Misschien door je eigen beschrijving in je fotoboek?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat ik alleen maar besta uit een botte houding?.
Pssst, doe's lezen, ik tel wel even mee:quote:Op woensdag 19 april 2006 00:26 schreef Xennia het volgende:
Misschien door je eigen beschrijving in je fotoboek?
Tegenstrijdig ding![]()
En van het werk uit kende ze alleen 1, 2, 8 en 9, dus ik heb geen idee waarom jij het slechts hebt over 1 van de 14 puntenquote:Ben 1. gek, 2. bot, 3. ongedisciplineerd, 4. rook, 5. drink, 6. ga veel uit, 7. heb een gat in m'n hand, 8. lul graag dom, 9. ben niet vies van vrouwen, 10. voetbal, 11. kijk veel films, 12. game af en toe, 13. luister muziek van Extince tot Acda en de Munnik en als ik me met 1 van die dingen niet vermaak 14. ga ik tegen alles en iedereen in op Fok totdat iedereen van mijn grote gelijk overtuigd is.
Ik heb toevallig vandaag nog over je gemaild muus!quote:
Die zin klopt niet. Ben rook, drink? Da ken heul nie, pop.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pssst, doe's lezen, ik tel wel even mee:
[..]
En van het werk uit kende ze alleen 1, 2, 8 en 9, dus ik heb geen idee waarom jij het slechts hebt over 1 van de 14 punten.
Was het wat of meer van 'mwaoh, viel wel mee, niet echt boeiend'?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag nog over je gemaild muus!.
.
Regel jij de benzine, dan rook ik welquote:Op woensdag 19 april 2006 00:36 schreef MUUS het volgende:
Die zin klopt niet. Ben rook, drink? Da ken heul nie, pop.
Fix dat eens, want ik raak helemaal van slag d'rvan.
Nee, 'men' dacht dat ik je geneukt hadquote:Was het wat of meer van 'mwaoh, viel wel mee, niet echt boeiend'?
Euuuh, wacht ff hoor, ga je nu beweren dat we níet geneukt hebben?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:39 schreef MUUS het volgende:
Mja, we hadden de grap wel goed opgezet, maar alleen niet heel duidelijk verteld dat het een grap was.
Dat is de meeste mensen dus een beetje ontgaan.
Maar het was wel leuk..
Had ze grote tieten en was ze goed in bed?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuh, wacht ff hoor, ga je nu beweren dat we níet geneukt hebben?.
Maar... Wie was dan die vrouw op station Enschede?.
Tja... Goed, goed.. Wat is goed?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:41 schreef MUUS het volgende:
Had ze grote tieten en was ze goed in bed?
Ik weet het niet MUUSquote:Op woensdag 19 april 2006 00:42 schreef MUUS het volgende:
En waar is onze psycholoog?
Nou nee, ik had er meer van verwacht... Ze stonk ook uit haar bek enzo...quote:Op woensdag 19 april 2006 00:44 schreef MUUS het volgende:
Dat laatste natuurlijk, lampenkap.
Goddomme, heb ik jullie eindelijk weer allebei bij me (quote:Op woensdag 19 april 2006 00:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet het niet MUUS.
En dat op een toch behoorlijk verwarrend moment voor me.
Nee, dan was ik het niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou nee, ik had er meer van verwacht... Ze stonk ook uit haar bek enzo...
Ah quoten ben ik ook dol op:quote:Op woensdag 19 april 2006 00:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pssst, doe's lezen, ik tel wel even mee:
[..]
En van het werk uit kende ze alleen 1, 2, 8 en 9, dus ik heb geen idee waarom jij het slechts hebt over 1 van de 14 punten.
quote:Nu nog even afrekenen met enkele misverstanden:
- Alles wat ik op het forum gooi is toch echt waarheid; ja, ik ben een kneus die geen schaamte kent en nogal bot is, maar door de meeste mensen wordt het wel gewaardeerd...
De mensen die het er niet eens mee zijn leg ik het zwijgen op door m'n broek te laten zakken of door ze verbaal de mond te snoeren.
Hier ben ik al! Mag ik even aan je boezem komenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Goddomme, heb ik jullie eindelijk weer allebei bij me (. ) is ze ineens weg!
*huilie*
*Xennia aan boezem vastbindt*quote:Op woensdag 19 april 2006 00:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hier ben ik al! Mag ik even aan je boezem komen![]()
Het zou mij verbazen als hij zelf de naam nog weetquote:Op woensdag 19 april 2006 00:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, dan was ik het niet.
Wie was het dan wel? Details, foto's, tekeningen en plattegrond gaarne..
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 19 april 2006 00:51 schreef MUUS het volgende:
Was het die heksedinges?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |