En? Word jij al raar aangekeken bij de bank?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....volgens mij worden er interessante ideeen ontwikkeld hier
tuurlijkquote:Op donderdag 27 april 2006 11:13 schreef Kleintje het volgende:
Jee... hoe moet ik nou weten welke maat ik heb.
Ik is maar klein, met veel te dikke bovenarmen (jaaa, photoshoppen jullie!!!)
Kan ik ze dit weekend passen?
En anders volgende week voor we gaan???
Ik doe wel mee met jou en Puckzzzquote:Op donderdag 27 april 2006 10:54 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz... heb jij een strak wit jongenhemd??
Moet ik wel of geen bh aan?
En zo ja, wat voor 1?
We hebben het er van het weekend wel over.
Flash.. laat jij je ideetjes ook ff weten aan Puckzzz.
HMII, deed jij nou ook met ons mee?
Inmiddels zijn er zoveel modellen...
Neequote:Op donderdag 27 april 2006 11:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En? Word jij al raar aangekeken bij de bank?
Postbank....Postbank...postbannnnnnnnnkkkk....wat moest ik daar nou nog maar???quote:Op donderdag 27 april 2006 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeZe zijn die leipo's wel gewend bij de postbank
Heel, maar dan ook heel hard bij wegrennen.. En nooit meer weer komen..quote:Op donderdag 27 april 2006 11:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Postbank....Postbank...postbannnnnnnnnkkkk....wat moest ik daar nou nog maar???
tanktops heb ik ook nog welquote:Op donderdag 27 april 2006 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee...wel een strak wit jongenshemd (ondergoed ja) vuil maken, beetje nat maken, grote tuinbroek erover![]()
Ik heb zo'n ding.. 5-in-1 versie.. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken..quote:Op donderdag 27 april 2006 11:38 schreef Kleintje het volgende:
HMII, reflectiescherm... wie heeft zo'n ding?
Anders heb ik hier wel een groot stuk piepschuim.
Mijn reflectiescherm was incompleet aangekomen en ik wacht nu op een nieuwe. Heb gelijk een grotere besteld want vond het een miniding...
nu nog een tank regelen, dat kan Ron als ex-militair vast ook welquote:
Meenemen die dingen..quote:
ik neem er wel 2 mee in't witquote:
ik heb anders nog een tanktop met een tank eropquote:Op donderdag 27 april 2006 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nu nog een tank regelen, dat kan Ron als ex-militair vast ook wel
maar jij hoort dus ook in dat plan met Ron, maar ik ben ff helemaal de draad kwijt wat we nu allemaal gaan doen, alles lijkt door elkaar te lopen en meer mensen hebben hetzelfde idee met jou dus als iemand het weet?? tot die tijd kan je mij opsluiten want ik weet het echt niet![]()
ik neem ook ff een centimeter mee voor de maten van je rokquote:Op donderdag 27 april 2006 11:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb anders nog een tanktop met een tank erop
Ik ben het ook allemaal kwijt hoor, neem gewoon veel spullen mee, dan mis ik ook niets
Reserveerd Mukie voor overall en stukmogende Tanktop met Tank erop..quote:Op donderdag 27 april 2006 11:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik neem er wel 2 mee in't wit
Die kunnen ook kapot
Leg ik dan direct bij de blauwe overall die meemoet.
Nog iets meenemen?
jaaaaaaquote:Op donderdag 27 april 2006 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik neem ook ff een centimeter mee voor de maten van je rok
mijn tankshirt MET tank mag niet kapotquote:Op donderdag 27 april 2006 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Reserveerd Mukie voor overall en stukmogende Tanktop met Tank erop..![]()
Ik denk dat je verder effe bijpassende onderkleding mee moet nemen![]()
Met het gevaar op overorganiseren: ik zou het wel interessant vinden om te weten wat iedereen nu met wie heeft afgesprokenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nu nog een tank regelen, dat kan Ron als ex-militair vast ook wel
maar jij hoort dus ook in dat plan met Ron, maar ik ben ff helemaal de draad kwijt wat we nu allemaal gaan doen, alles lijkt door elkaar te lopen en meer mensen hebben hetzelfde idee met jou dus als iemand het weet?? tot die tijd kan je mij opsluiten want ik weet het echt niet![]()
Dan een van de twee andere tanktops..quote:Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
mijn tankshirt MET tank mag niet kapot
Dat is een origineel FAKE shirt en niet te koop in de winkel
Die andere 2 witte, maakt me niets uit
OnderkledingVoorkeuren?
Yups...quote:Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met het gevaar op overorganiseren: ik zou het wel interessant vinden om te weten wat iedereen nu met wie heeft afgesprokenIs het een idee om een soort van planning op te zetten
opgeschrevenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan een van de twee andere tanktops..
Voorkeuren iets leuks en wit..hoeft niet stuk hoor
![]()
Er zijn meer modellen die hun camera meenemenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:01 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb afgesproken met Puckzzz, Fles en HMII.
Heel misschien, als het mag van de organisatie, wil ik zelf ook nog even mijn fototoestel vasthouden. Wil gerust betalen als 'fotograaf'.
Er zijn nu immers toch modellen genoeg.
Had me destijds aangemeld als model omdat er niet zoveel modellen waren.
Dus....
Jamaar jij staat niet in de lijst met modellenquote:
Lieve Puckzzie, als je nou eens de meest actuele / definitieve lijst bekijktquote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaar jij staat niet in de lijst met modellen
Wellus! Ik kom ook hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaar jij staat niet in de lijst met modellen
Ow staat die ergens op pagina 3 halverwege ofzo? Ik kijk gewoon in de OPquote:Op donderdag 27 april 2006 12:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lieve Puckzzie, als je nou eens de meest actuele / definitieve lijst bekijkt![]()
![]()
Deze dus: Meimaand Modellen Maand - 06-05 Stoomtreinen!... (4)
Ik wil ook een foto met jou samen.quote:
Ik denk dat er meerdere mensen wel nerveus zijn dan juist niet, myself included.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:58 schreef BloodyLotte het volgende:
JaHet lijkt me sowieso tof je eindelijk eens te ontmoeten.
Ik ben wel een beetje nerveus hoor, al die mensen enzo. Maar dat zal wel overgaan als ik eenmaal daar ben.
Uhm....daar was in Utrecht weinig van te merken hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 13:09 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben blij dat ik samen met Puckzzz afreis.
Ik heb een grote bek, maar vind al die mensen doodeng...
ja gelukkig wel, als het echt eng wordt verstoppen we ons in de treintjesquote:Op donderdag 27 april 2006 13:09 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben blij dat ik samen met Puckzzz afreis.
Ik heb een grote bek, maar vind al die mensen doodeng...
Namens Re dusquote:Op Donderdag 27 april zei Re het volgende (op MSN):
Ik zou graag Muuk en BloodyLotte samen keuvelend met een kopje thee op een bankje in 1 van de wagons forograferen
quote:
Ik heb een date met Chantyquote:Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met het gevaar op overorganiseren: ik zou het wel interessant vinden om te weten wat iedereen nu met wie heeft afgesproken![]()
Als je daar rustiger van wordtquote:Is het een idee om een soort van planning op te zetten
Ik heb m preventief geconsumeerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:02 schreef Kleintje het volgende:
Vlieg maak eens foto's van hoe je daar zit te dubbelklikken met je mandarijn.
Ben blij dat er in je sig 'paaseitjes zoeken' staat en geen mandarijn zoeken.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb m preventief geconsumeerd.
Ik eerst....quote:Op donderdag 27 april 2006 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
Je hebt gelijk VliegvragerAch...we zien het wel
Als ik mijn mukie-foto's maar kan maken
en dan maar hopen dat het lukt zoals ik in gedachten heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |