Ik denk dat er meerdere mensen wel nerveus zijn dan juist niet, myself included.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:58 schreef BloodyLotte het volgende:
JaHet lijkt me sowieso tof je eindelijk eens te ontmoeten.
Ik ben wel een beetje nerveus hoor, al die mensen enzo. Maar dat zal wel overgaan als ik eenmaal daar ben.
Uhm....daar was in Utrecht weinig van te merken hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 13:09 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben blij dat ik samen met Puckzzz afreis.
Ik heb een grote bek, maar vind al die mensen doodeng...
ja gelukkig wel, als het echt eng wordt verstoppen we ons in de treintjesquote:Op donderdag 27 april 2006 13:09 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben blij dat ik samen met Puckzzz afreis.
Ik heb een grote bek, maar vind al die mensen doodeng...
Namens Re dusquote:Op Donderdag 27 april zei Re het volgende (op MSN):
Ik zou graag Muuk en BloodyLotte samen keuvelend met een kopje thee op een bankje in 1 van de wagons forograferen
quote:
Ik heb een date met Chantyquote:Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met het gevaar op overorganiseren: ik zou het wel interessant vinden om te weten wat iedereen nu met wie heeft afgesproken![]()
Als je daar rustiger van wordtquote:Is het een idee om een soort van planning op te zetten
Ik heb m preventief geconsumeerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:02 schreef Kleintje het volgende:
Vlieg maak eens foto's van hoe je daar zit te dubbelklikken met je mandarijn.
Ben blij dat er in je sig 'paaseitjes zoeken' staat en geen mandarijn zoeken.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb m preventief geconsumeerd.
Ik eerst....quote:Op donderdag 27 april 2006 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
Je hebt gelijk VliegvragerAch...we zien het wel
Als ik mijn mukie-foto's maar kan maken
en dan maar hopen dat het lukt zoals ik in gedachten heb
whehehehehhequote:Op donderdag 27 april 2006 13:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[volslagen off-topic] wil ik daar toch gaan zitten dubbelklikken met mijn mandarijn![]()
[/volslagen off-topic]
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:03 schreef Vliegvrager het volgende:
Moet ik deze quote nu in mn sig zetten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |