Ik stem ook voorquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt het niks over de inhoud en wat er gaat gebeuren he. En ik vind het wel een mooie TT eigenlijk
Neh, dat mag nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:51 schreef Zhenar het volgende:
Vette ep weer. En die promo!
Maar is Aaron nou... dood?![]()
![]()
Zou opzich zomaar kunnen, maar dan zou ie em ook aan Bill kunnen geven. Maar ik denk toch dat Jack hem liever zelf bij zich zou hebben dan. Verder blijft het gissen met wat er nou echt met de tape is gebeurd, wie heeft hem in bezit of is er een kopie en heeft Jack's ''kamp'' hem dan toch in handen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:46 schreef remcov het volgende:
Zou hij geen kopie aan Wayne hebben gegeven?
Ik stem voorquote:
Met veel Jackquote:Op woensdag 19 april 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Superspannend weer. Hoe moet dit nog 6 uur doorgaan?
Ze willen altijd met iets heftigs eindigen. Waarom heb ik dan nu het idee dat de dood van Chloe een mogelijkheid zou zijn.... of Audrey...quote:Op woensdag 19 april 2006 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met veel Jack. Ben benieuwd hoe dit seizoen eigenlijk gaat eindigen.
Regulars afschieten is niet heftig meerrrrrrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze willen altijd met iets heftigs eindigen. Waarom heb ik dan nu het idee dat de dood van Chloe een mogelijkheid zou zijn.... of Audrey...
Niet meer? Wat mij betreft nog steeds wel degelijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Regulars afschieten is niet heftig meerrrrrrrrrrrrrr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
quote:Op woensdag 19 april 2006 01:12 schreef wickie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
ik vond het wel zielig voor Audreyquote:Op woensdag 19 april 2006 09:02 schreef c0nd0r het volgende:
Goeie aflevering, ben benieuwd wat er allemaal nog te wachten staat
Onverwacht met Heller, en Henderson met Audrey! Je hebt 3 minuten anders bloedt ze dood, je moet er maar opkomen!
Overigens inkoop actie tas en bril ik doe mee
Ja ok, het was natuurlijk niet zo mooi maar ik vond het wel een doordachte actie! Dat moet je hem nagevenquote:Op woensdag 19 april 2006 09:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik vond het wel zielig voor Audrey
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:29 schreef Woldo het volgende:
Kut hoeren godver de godver.Nu weet ik wat ik gisteren vergeten ben.
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:29 schreef Woldo het volgende:
Kut hoeren godver de godver.Nu weet ik wat ik gisteren vergeten ben.
![]()
Ik ga me meteen ziek melden en thuis kijken.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vergeten?! Hoe kun je dat nou vergeten?! Laat het Jack maar niet horen
Dat vind Jack ook niet goedquote:Op woensdag 19 april 2006 09:32 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik ga me meteen ziek melden en thuis kijken.![]()
Oké, heftig wel. Maar origineel is anders. Ik hoop dat seizoen 5 met een cliffhanger ŕ la seizoen 2 eindigt.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet meer? Wat mij betreft nog steeds wel degelijk.
voor mijn gezondheid/zenuwen hoop ik eigenlijk op absoluut geen cliffhangersquote:Op woensdag 19 april 2006 11:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, heftig wel. Maar origineel is anders. Ik hoop dat seizoen 5 met een cliffhanger ŕ la seizoen 2 eindigt.![]()
Tof. Zou 'ie dan voor het begin van S6 in de bioscopen draaien? Hoop het wel.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:04 schreef XxxPimxxX het volgende:
http://www.mtv.com/movies/news/articles/1528309/story.jhtml
Kiefer over 24 The MoviesHij schijnt er nu echt te gaan komen, ze zouden gaan shooten deze zomer, in de break tussen S5 en S6.
nu maar hopen dat het ook hier in de bios komtquote:Op woensdag 19 april 2006 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tof. Zou 'ie dan voor het begin van S6 in de bioscopen draaien? Hoop het wel.
Net alsof je 24 hier in NL op de tv volgtquote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het ook hier in de bios komt
Uiteraard via een DVDtje of m'n TV-outquote:Op woensdag 19 april 2006 15:02 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Net alsof je 24 hier in NL op de tv volgt![]()
![]()
![]()
Via de Nederlandse TV zenders dan, zo beterquote:Op woensdag 19 april 2006 15:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uiteraard via een DVDtje of m'n TV-out
of ik 24 nou via mn tv-kabel kijk of via mn ethernet kabel.. ik kijk het alle2 op dezelfde monitorquote:Op woensdag 19 april 2006 15:02 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Net alsof je 24 hier in NL op de tv volgt![]()
![]()
![]()
"We're running out of time!"quote:Op woensdag 19 april 2006 15:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
of ik 24 nou via mn tv-kabel kijk of via mn ethernet kabel.. ik kijk het alle2 op dezelfde monitor
maar als het in de bios komt (zeg maar een groot scherm en mega-surround geluid) dan heb ik dat liever dan mn 17" en 5.1 setje
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"We're running out of time!"
In het groot van 6 kanten
Lijkt me wel logisch, onder een seizoen een film uitbrengen is vrij verwarrend. Alhoewel het wel erg kort dag is, zomer shooten en dan een paar maanden later releasen.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tof. Zou 'ie dan voor het begin van S6 in de bioscopen draaien? Hoop het wel.
Dat is waar. Hoop niet dat 'ie pas na seizoen 6 in de bioscopen komtquote:Op woensdag 19 april 2006 15:25 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch, onder een seizoen een film uitbrengen is vrij verwarrend. Alhoewel het wel erg kort dag is, zomer shooten en dan een paar maanden later releasen.
of heel hard "Demmit!"quote:Op woensdag 19 april 2006 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"We're running out of time!"
In het groot van 6 kanten
Zet hem in spoilers!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:00 schreef Myers het volgende:
Vraag me af wat ze met 24: the movie gaan doen, kan me er wel iets bij voorstellen.
Ergens in een cafétje:
Buchanon: Haha! You're a pistol Jack! You're really funny, really funny.
Jack: What do you mean I'm funny?
Buchanon: It's funny, you know. It's a good story, it's funny, you're a funny guy.
Jack: What do you mean, you mean the way I talk? What?
Buchanon: It's just, you know. You're just funny, it's... funny, the way you tell the story and everything.
Jack: Funny how? What's funny about it?
Audrey: Jack no... you got it all wrong.
Jack: Oh no Audrey, Bill is a big boy, he knows what he said. What did ya say? Funny how?
Buchanon: Just....just... ya know... you're funny.
Jack: You mean, let me understand this cause, ya know maybe it's me, I'm a little fucked up maybe, but I'm funny how, I mean funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh, I'm here to fuckin' amuse you? What do you mean funny, funny how? How the fuck am I funny, what the fuck is so funny about me? Tell me, tell me what's funny!
Buchanon: Get the fuck out of here Jack!
Jack: Ya motherfucker! I almost had him, I almost had him! Ya stuttering prick ya. Chloe, was he shaking? I wonder about you sometimes, Bill. You may fold under questioning.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:00 schreef Myers het volgende:
Vraag me af wat ze met 24: the movie gaan doen, kan me er wel iets bij voorstellen.
Ergens in een cafétje:
Buchanon: Haha! You're a pistol Jack! You're really funny, really funny.
Jack: What do you mean I'm funny?
Buchanon: It's funny, you know. It's a good story, it's funny, you're a funny guy.
Jack: What do you mean, you mean the way I talk? What?
Buchanon: It's just, you know. You're just funny, it's... funny, the way you tell the story and everything.
Jack: Funny how? What's funny about it?
Audrey: Jack no... you got it all wrong.
Jack: Oh no Audrey, Bill is a big boy, he knows what he said. What did ya say? Funny how?
Buchanon: Just....just... ya know... you're funny.
Jack: You mean, let me understand this cause, ya know maybe it's me, I'm a little fucked up maybe, but I'm funny how, I mean funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh, I'm here to fuckin' amuse you? What do you mean funny, funny how? How the fuck am I funny, what the fuck is so funny about me? Tell me, tell me what's funny!
Buchanon: Get the fuck out of here Jack!
Jack: Ya motherfucker! I almost had him, I almost had him! Ya stuttering prick ya. Chloe, was he shaking? I wonder about you sometimes, Bill. You may fold under questioning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |