quote:Op maandag 17 april 2006 23:20 schreef dapluiz het volgende:
Dan maar een tvp met een foto van iemand waar niet vaak pics van te zien zijn hier
[afbeelding]
Tuurlijk, ze hebben bewust de VP verdacht laten worden. Ik denk dat ze deze twist al voor de eerste aflevering hadden bedacht.quote:Op maandag 17 april 2006 23:14 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat de Logan-twist al besloten was toen de VP erin kwam.
We moeten het Manny vragen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:04 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze hebben bewust de VP verdacht laten worden. Ik denk dat ze deze twist al voor de eerste aflevering hadden bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
dat klopt het is beiden puur gif maar het één heft het andere op, echter is dat niet zo eenvoudig en snel... daarnaast is de kans op succes niet echt groot. mede omdat het beiden gif is en het elkaar opheft te weinig atropine en je gaat dood aan het zenuwgas, teveel atropine en je gaat dood aan de atropine...quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:33 schreef Richardfun het volgende:
Over het realiteitsgehalte van dat gas. Atropine is voor zover ik weet dus wel idd een middel dat je kunt gebruiken bij bepaalde soorten zenuwgas om het effect ervan te neutraliseren. Ik weet dat The Rock geen toonbeeld van cinematisch realisme is, maar daar ging het ook om VX nerve gas, en ook dat was tegen te gaan met atropine. Vind het iets te toevallig om toeval te zijn.
Hmm, best creatieve tvp geworden
Dat gevoel had ik ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef burpicane het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat jack het bandje zelf uit dat apparaat heeft gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |