Persoonlijk vind ik vertrouwen en eerlijkheid iets belangrijker als trouw. Natuurlijk is trouw ook belangrijk, maar als ik haar niet kan vertrouwen, kan het me niet bommen of ze trouw is of nietquote:Op maandag 17 april 2006 22:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik trouw het belangrijkste wat er is, in een relatie.
Klopt, maar als ze niet trouw is, kan je haar niet vertrouwenquote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik vertrouwen en eerlijkheid iets belangrijker als trouw. Natuurlijk is trouw ook belangrijk, maar als ik haar niet kan vertrouwen, kan het me niet bommen of ze trouw is of niet
Dan moet ik een nieuwe pagina aanmakenquote:Op maandag 17 april 2006 22:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik verwijs U graag naar http://wiki.fok.nl om het toe te voegen
dat is waarquote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik vertrouwen en eerlijkheid iets belangrijker als trouw. Natuurlijk is trouw ook belangrijk, maar als ik haar niet kan vertrouwen, kan het me niet bommen of ze trouw is of niet
Geloof je wel in een stabiele relatie? En wat heb jij er voor nodig om een relatie stabiel te noemen ?quote:
Vertrouwen en eerlijkheid vind ik de basis van trouw. Onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Conclusie: We blijven met zn allen trouwquote:Op maandag 17 april 2006 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze niet trouw is, kan je haar niet vertrouwen.
ligt er idd aan wat je zelf stabiel noemtquote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Geloof je wel in een stabiele relatie? En wat heb jij er voor nodig om een relatie stabiel te noemen ?
Mja, ik denk daar iets genuanceerder over. Als je afspraken maakt over wat wel en niet kan, kun je best dingen doen die andere mensen als "ontrouw" ervaren.quote:Op maandag 17 april 2006 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze niet trouw is, kan je haar niet vertrouwen.
en dan weet je tenminste wat er gebeurd en is het duidelijk voor allebij wat wel en niet "mag" zeg maarquote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Mja, ik denk daar iets genuanceerder over. Als je afspraken maakt over wat wel en niet kan, kun je best dingen doen die andere mensen als "ontrouw" ervaren.
Wat andere mensen (met uitzondering van één) als "ontrouw" ervaren zal me werkelijk aan mijn reet roesten. Als jij in een open relatie elke week een andere meid van de dansvloer van de plaatselijke discotheek zwiept, dan is dat niet noodzakelijk het vreemdgaan wat het in een standaard relatie wel zou zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Mja, ik denk daar iets genuanceerder over. Als je afspraken maakt over wat wel en niet kan, kun je best dingen doen die andere mensen als "ontrouw" ervaren.
We zijn verplicht gezellig geweest. Dus neequote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef petitlapin2 het volgende:
en, is er hier nog iets boeiends gebeurd ?
Ja, dat vroeg ik jequote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ligt er idd aan wat je zelf stabiel noemt
ik weet het niet eigenlijkquote:
Dat is het principequote:Op maandag 17 april 2006 22:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan weet je tenminste wat er gebeurd en is het duidelijk voor allebij wat wel en niet "mag" zeg maar
Dat is natuurlijk alleen zo bij een exclusieve relatiequote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef petitlapin2 het volgende:
waarom ga je een relatie aan als je nog met anderen wil neuken:? echt walgelijk en egoïstich. je gaat dus maar een relatie aan om niet alleen thuis te moeten zitten, en dan maar rollebollen met anderen.
Tenzij je andere relatievormen samen wil vatten met dit welgekozen woord uiteraardquote:onbegrijpelijk
Sommigen hebben dat blijkbaar nodig, ze zouden dan miischien ook eens het swingen in overwegen kunnen nemenquote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef petitlapin2 het volgende:
waarom ga je een relatie aan als je nog met anderen wil neuken:? echt walgelijk en egoïstich. je gaat dus maar een relatie aan om niet alleen thuis te moeten zitten, en dan maar rollebollen met anderen.
onbegrijpelijk
Wat lekker kort door de bochtquote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef petitlapin2 het volgende:
ik snap best dat het niet voor iedereen werkt maar sommige mensen zijn er nog niet klaar voor of niet aan toe en zullen dat misschien wel nooit zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |