Beetje het Kinderen Geen Bezwaar verhaal.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:15 schreef Chriss het volgende:
Met je echte zus is het wel een beetje apart, maar ik ken wel een jongen die zijn zus aantrekkelijk vind, maargoed.
Ik had een stiefzus (geen familie van mij) zij was de dochter v/d vriend van me moeder (snap je het?:P)
En daarmee had ik gezoend en zij had mij getrokken, maar dat is toch geen incest?
Had je autopech dan, dat ze je moest trekken.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:15 schreef Chriss het volgende:
Met je echte zus is het wel een beetje apart, maar ik ken wel een jongen die zijn zus aantrekkelijk vind, maargoed.
Ik had een stiefzus (geen familie van mij) zij was de dochter v/d vriend van me moeder (snap je het?:P)
En daarmee had ik gezoend en zij had mij getrokken, maar dat is toch geen incest?
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, bij bepaalde dieren rassen wordt er zelfs gebruik gemaakt van de versterkende eigenschappen van incest voortplanting. Een voorbeeld: bij bepaalde honden rassen probeerd men met incest bepaalde kleuren bijvoorbeeld te versterken
niemandquote:Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom blijft het hier de hele tijd over kinderen gaan, als ze gewoon zorgen dat die er niet komen wat in deze tijd zeer goed realiseerbaar is, als ze het allebei willen, wie zijn wij dan om het af te keuren?
wij niet... de wet wel, als het om minderjarigen gaat...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom blijft het hier de hele tijd over kinderen gaan, als ze gewoon zorgen dat die er niet komen wat in deze tijd zeer goed realiseerbaar is, als ze het allebei willen, wie zijn wij dan om het af te keuren?
Ja dat is waar, maar eraan denken hoeft dus niet fout te zijn en TS moet dus gewoon nog een jaartje wachten.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
wij niet... de wet wel, als het om minderjarigen gaat...
dus in dit soort topics lees jijquote:Op maandag 17 april 2006 21:15 schreef Halldar het volgende:
[..]
De vraag was dus waarom het not done is.
Idd. An sich heb ik geen problemen met mensen die een insestublabla (insert--->moeilijk woord) relatie hebben.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:49 schreef Yorrit het volgende:
[..]
niemand
vind ook niet dat we dat moeten afkeuren.
dat het misschien niet slim is in een familiesituatie is iets anders, maar dat moeten ze zelf weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |