Een teef zeg je maar tegen je zusje als die er wel van gediend is..maar niet tegen mijquote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Ze is 17. Ik ben 20. Maar verder kunnen we goed met elkaar overweg hoor, je hoeft niet meteen zo boos te worden. Je kent onze relatie toch niet? Bemoeizuchtige teef.
Hey zwarte gans, als je niet tegen kritiek kan, moet je geen topics openen over uitermate controversiële onderwerpen. Dool!quote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Ze is 17. Ik ben 20. Maar verder kunnen we goed met elkaar overweg hoor, je hoeft niet meteen zo boos te worden. Je kent onze relatie toch niet? Bemoeizuchtige teef.
dan zoudie niet via de spiegel naar haar gluren..quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Misschien douchen ze samen om water te besparen.
open pijpen?quote:Op maandag 17 april 2006 21:33 schreef TrenTs het volgende:
Ik, ik pijpte mijn broer elke week wel een keer open als m'n ouders boodschappen waren doen.
Wellicht als ze het kamasutra kan onthouden.quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Zeg, privacy enzo, viespeuk.
En ja, ze is best lekker. En nog intelligent ook. Maar daar merk je niks van in bed.![]()
Ik had iets niet goed genoeg weggehaald.quote:
In Amerika doen ze niet andersquote:Op maandag 17 april 2006 21:33 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb wel atijd van een neef en nicht uit amerika gedacht dat ze met elkaar neukten. veel familieleden trouwens.
ze zijn erg chique ter uwer info.quote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
In Amerika doen ze niet anders
[afbeelding]
Ik heb wel eens andermans zus geneukt, telt dat ook?quote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Deel verdomme eens je ervaringen of ideeën,
Het is 'de' kamasutra, mafkees.quote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wellicht als ze het kamasutra kan onthouden.
Kijk dat mag weer wel..quote:Op maandag 17 april 2006 21:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb wel eens andermans zus geneukt, telt dat ook?
Wat maakt dat nou uit, je zus is zeventien, die houdt zich niet bezig met spelling en grammatica. Die masturbeert bij plaatjes van Justin Timberlake.quote:Op maandag 17 april 2006 21:37 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Het is 'de' kamasutra, mafkees.
Geslacht: Manquote:Op maandag 17 april 2006 21:33 schreef TrenTs het volgende:
Ik, ik pijpte mijn broer elke week wel een keer als m'n ouders boodschappen waren doen.
Pas maar op, ben je zo in eens een bemoeizuchtige.....quote:Op maandag 17 april 2006 21:42 schreef RijstNatie het volgende:
TS is echt een viespeuk, ok je kan je zusje wel knap vinden. Maar je denkt er ook nog eens over om het met haar te doen...
Sickoooooooooooooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
quote:Op maandag 17 april 2006 21:43 schreef Bendeleider het volgende:
Je moet jezelf goed afvragen wat incest nou precies is.Oud maar goudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JOHNNY HEITINGA
Maar beargumenteer eens waarom het vies en sick is dan???quote:Op maandag 17 april 2006 21:42 schreef RijstNatie het volgende:
TS is echt een viespeuk, ok je kan je zusje wel knap vinden. Maar je denkt er ook nog eens over om het met haar te doen...
Sickoooooooooooooo
oei jij durft..quote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef RijstNatie het volgende:
jezus ook nog eens begluren, en vertel is.... krijg je ook een stijve als je naar haar kijkt?![]()
vind je dat lekker om te weten? dat ie een stijve krijgt?quote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef RijstNatie het volgende:
jezus ook nog eens begluren, en vertel is.... krijg je ook een stijve als je naar haar kijkt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |