Weekend overzicht
Mijn moeder en mijn moeders vriend waren er niet, kortom, dit beviel ons goed
DonderdagDonderdag avond kwam ze hier rond 20:00 aan. Gelijk omhelsen we elkaar en even later zaten we al aan de film
![]()
tegen klok van 00:00 zijn we naar bed gegaan.
VrijdagIn de ochtend hebben we even wat gegeten om vervolgens even naar de stad gegaan, daar heb ik voor haar even een roos gekocht, daarna gingen we nog even naar de supermarkt om nog een paar dingentjes op te halen. In de middag hebben we even wat gelopen, even paar dingen op de pc doen om vervolgens in de avond een aantal programma's te hebben gekeken die we wouden zien.
![]()
daarna zijn we ook naar bed gegaan
ZaterdagVanmorgen even wat gegeten om vervolgens in de middag rond 14:00 tot 17:00 te gaan zwemmen, was erg gezellg
![]()
daarna even een film gekeken en paar fav programma's op tv, even mail gecheckt and thats it
ZondagIn de morgen ging ik stiekem al extra vroeg op, ik heb voor haar maar eens een lekker ontbijt op bed gebracht, daarna hebben we veel films gegeken, ook zijn we even lekker naar buiten geweest om frisse lucht te halen. In de avond heb ik haar een flinke massage gegeven
VandaagDe rollen waren ineens omgedraaid, in de morgen kwam zij juist met een heerlijke ontbijt aanzetten, in de middag werdt ik onder handen genomen met een massage
![]()
uiteindelijk vertrok ze hier rond half 5 weer
Al met al is het een super geslaagde weekend geweest. Wat me opviel was, dat ze me gewoon mee hielp met afwas en de was zonder dat ik iets vroeg.
![]()
kijk dit noem ik nou een goeie vriendin
![]()
Goeie avond