quote:Op maandag 17 april 2006 16:17 schreef Slarioux het volgende:
Zeven centimeter diep en hij raakt het *soms*? Arme jij.
Sorry, dat was een inkoppertje
quote:Op maandag 17 april 2006 16:17 schreef Slarioux het volgende:
ja dat dacht ik ook al.. maar ik kan die plek alléén raken als ik gehurkt zit of als mijn vriend en ik het op zijn hondjes doen.. en dan is de vagina toch korter? En de baarmoedermond dan toch ook dichterbij? Is er dan geen kans dat het tóch de baarmoedermond is?quote:Op maandag 17 april 2006 16:30 schreef R81 het volgende:
G-plek zit volgens mij ergens tussen de 5cm-10cm ofzo.
Baarmoedermond zit in ieder geval verder dan 7 cm
Ik ruik een kloonquote:Op maandag 17 april 2006 17:01 schreef darkroses het volgende:
hmm ok. ik vind het alleen dan nog wel een beetje vreemd dat ik het lekker vind![]()
ik een baarmoedermondquote:
oh wist ik nietquote:Op maandag 17 april 2006 17:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik een baarmoedermond![]()
ontopic: hoezo vreemd dat je t lekker vindt?
tzit daar vol met zenuwen.. niet zo gek toch?![]()
dat hoeft ook niet ..... maar je voelt veel van dingen die daar gebeuren, logischerwijs.. dus als het leuke dingen zijn ..nja, do the mathquote:Op maandag 17 april 2006 18:53 schreef darkroses het volgende:
ik bedoelde dat ik dan niet meteen de link legde met dat het dan lekker is![]()
vandaar ook mijn vraag.. ik heb namelijk ook gehoord dat het erg pijn doet als er tegenaan gestoot wordt. Maar ik denk dat het bij mij dan gewoon wat minder overgevoelig of wat dan ook is daar, en dat het daarom juist lekker is.quote:Op maandag 17 april 2006 19:07 schreef Burdie het volgende:
Weird. Een g-spot is geen verdikking, dat is inderdaad meer een "wasbordje". De verdikking die je voelt is dan ws je baarmoedermond, maar volgens mij doet het gewoon alleen maar gigantisch veel pijn als daar tegenaan gestoot wordt. Bij mij wel iig.
Mja, het is een combinatie tussen een pijn en een genotsprikkel. Misschien heb je inderdaad niet echt pijn ervan, of geniet je van die pijnprikkel die het geeftquote:Op maandag 17 april 2006 19:15 schreef darkroses het volgende:
[..]
vandaar ook mijn vraag.. ik heb namelijk ook gehoord dat het erg pijn doet als er tegenaan gestoot wordt. Maar ik denk dat het bij mij dan gewoon wat minder overgevoelig of wat dan ook is daar, en dat het daarom juist lekker is.
zo kortquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:09 schreef loveli het volgende:
Voor wat het waard is: in niet-gestimuleerde staat is de vagina 7 tot 8 cm diep, bij seksuele opwinding 11 tot 12 cm.
Zo hee, jij weet er echt veel vanaf !!!!! Jij hebt echt een interessante persoonlijkheid !!!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:49 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Die beweging moet ook zeker niet lomp gebeuren, maar met langzame tedere bewegingen. Maar kan me voorstellen dat jij het een wat minder fijne beweging vindt, ik heb er ook verschillende reacties mee ondervonden.. Sommige werden er heeelemaal gek van, in de goede zin van het woord terwijl anderen er niet veel warmer van werden
Zozo, ik begin bijna te denken dat je een ontzettende afgunst hebt naar mij persoonlijk, of dat je gewoon aardig gevonden wil worden door je forum vriendinnetje. Wat is er met je aan de hand 'derek'?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo hee, jij weet er echt veel vanaf !!!!! Jij hebt echt een interessante persoonlijkheid !!!!
Wat een stoere man ben je !!!!!.
Als ik aardig gevonden wil worden door mensen heb ik een probleem met mezelf.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:41 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
[..]
Zozo, ik begin bijna te denken dat je een ontzettende afgunst hebt naar mij persoonlijk, of dat je gewoon aardig gevonden wil worden door je forum vriendinnetje. Wat is er met je aan de hand 'derek'?
dan zal het denk ik mijn baarmoedermond zijn want ik voelde toen hij niet gestimuleerd was.. toen was het plekje op 7/8 cm diepte.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:09 schreef loveli het volgende:
Voor wat het waard is: in niet-gestimuleerde staat is de vagina 7 tot 8 cm diep, bij seksuele opwinding 11 tot 12 cm.
Maar schijnbaar snapt hij het wel. En je weet het (zeker als je gisteren Friends hebt gezien), de begripvolle man heeft altijd een streepje voor op degene die hem aanvalt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo hee, jij weet er echt veel vanaf !!!!! Jij hebt echt een interessante persoonlijkheid !!!!
Wat een stoere man ben je !!!!!.
Dankjewel, je bent een schatquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Maar schijnbaar snapt hij het wel. En je weet het (zeker als je gisteren Friends hebt gezien), de begripvolle man heeft altijd een streepje voor op degene die hem aanvalt.
respectquote:Op maandag 17 april 2006 16:17 schreef Slarioux het volgende:
Dat plaatje klopt niet, daardoor heb ik het heel lang verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:04 schreef Megumi het volgende:
Wat de TS aangeeft kan heel goed.
[afbeelding]
http://www.sexwoordenboek.nl/gplek.html
Of ik ben een geluksvogel, of die vrouwen hebben het gewoon nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 19 april 2006 15:20 schreef speknek het volgende:
Ik wil je gevoelens als vrouw niet betwisten, maar in vele discussies hier op fok is gebleken dat de meeste vrouwen dat niet weten. Uit m'n eigen ervaring (nouja 'gedeelde' ervaring) was het meer een sterk gevoel van moeten plassen, dat pas na tien seconden overgaat in een lekker gevoel, maar ook dan nog niets goddelijks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |