Heb jij de complete cd besteld via die site? Hoe is die verder?quote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef Descendant het volgende:
[..]
![]()
Tsja, het is een beetje een mengeling, maar toch wel progressief en het heeft metal invloeden, vooral de nummers 'Adaptive' en 'Discovery'. Mooi dat je het mooi vind.![]()
Tenhi heb ik laatst leren kennen ja, mooie muziek.![]()
of 'the thinking man's metal'quote:Op maandag 17 april 2006 23:57 schreef Hoogbevaegd het volgende:
wordt dit niet gewoon tech-metal of math-metal genoemd? Zo noem ik het wel i.i.g. als ik het moet omschrijven.
ach, ligt eraan hoe je het opvatquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:10 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
of 'the thinking man's metal'hoezo arrogant?
![]()
Ja heb ik gedaan, hij is erg goed vind ik! Tis een van mijn favoriete cd's geworden (zie ook mijn avatarquote:Op maandag 17 april 2006 23:09 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Heb jij de complete cd besteld via die site? Hoe is die verder?
De 3 samples op de site klonken al erg goed, dus dan zet ik deze gewoon op de wishlist.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:05 schreef Descendant het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan, hij is erg goed vind ik! Tis een van mijn favoriete cd's geworden (zie ook mijn avatar). Het zijn vooral veel akoestische nummers, dus als je echt een progressief metal album verwacht, dat is het niet echt. Maar het zijn allemaal erg mooie nummers, en zeker de prijs (~¤13) waard.
Zo wordt het inderdaad omschreven, maar voor mij persoonlijk is het de progressieve metal van het moment. Dit in tegenstelling tot alle Dream Theaters waar al jaren niets progressiefs (vooruitstrevends..) meer uitkomt imo.quote:Op maandag 17 april 2006 23:57 schreef Hoogbevaegd het volgende:
wordt dit niet gewoon tech-metal of math-metal genoemd? Zo noem ik het wel i.i.g. als ik het moet omschrijven.
Van DT zelf komt ook al een tijdje geen hele fantastische platen meer uit. Train of Thought vond ik nog wel een leuke metalplaat, maar geen topplaat en Octavarium vind ik hun zwakste album tot nu toe. Ze poepen ook de een na de ander uit. Ik zou graag willen zien dat ze eens een pauze zouden nemen en eens flink de tijd zouden nemen voor het schrijven van nummers. Dit hebben ze ten tijde van I&W noodgedwongen moeten doen, maar het resultaat was er dan ook na.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:18 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Zo wordt het inderdaad omschreven, maar voor mij persoonlijk is het de progressieve metal van het moment. Dit in tegenstelling tot alle Dream Theaters waar al jaren niets progressiefs (vooruitstrevends..) meer uitkomt imo.
En 'thinking man's metal'..wat een debiele omschrijving![]()
Er zijn vast zat mensen die deze band kennen, maar ik hoor toch altijd wel goede verhalen over bijvoorbeeld de gitarist, Coenen. Is het inderdaad een beetje te pruimen allemaal?quote:NEW BASSPLAYER FOR SUN CAGED
Last sunday we found our new bassplayer.
His name is Roel Vink, he is a young bassplayer with a lot of good musical ambitions, and we will start to work hard on learning him all the songs.
Rob Van Der Loo will play the last time with Sun Caged on April the 27th in Tilburg (013, Batcave). Free entrance. Our drummer Roel Van Helden also has his conservatorium examn this evening.
Roel Vink will play live with us for the first time at the Elsrock festival in Rijssen, The Netherlands on August 26th.
We welcome Roel in the Sun Caged camp !
Ik heb alleen het nummer Four Guilders van ze, opzich wel lachen, maar virtuozen en wankery zijn niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:02 schreef Man_Made_God het volgende:
Sun Caged (een band waarvan ik altijd nog eens muziek moet luisteren) heeft Dries als bassist aangetrokken:
[..]
Er zijn vast zat mensen die deze band kennen, maar ik hoor toch altijd wel goede verhalen over bijvoorbeeld de gitarist, Coenen. Is het inderdaad een beetje te pruimen allemaal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |