Dat is nog altijd Brock hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef Koenz0r het volgende:
Rock was mijn favoriet. De zwijgende Chinees die alle chikies playerde in Pokemon wereld. Mijn idool.
quote:
Rtl 5quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iedereen die Michael Scofield zegt is gewoon een RTL 7 Prison Break kneus. Iedereen die 24 volgt weet dat Michael Scofield geen partij is voor Jack Bauer.
Zelfs LTS is na 2 posts in dit topic bekeerd. Zei hij 7 mei nog iets als "Jack Bauer" en was hij de verpersoonlijking van alle Prison Break-newbies op Fok!, nu is zelfs hij bekeerd en heeft hij een Jack Bauer icoon. Zo snel kan het gaan mensen.
Prison Break zal altijd het hele kleine broertje van 24 blijven, en dus de main characters ook.
Wentwortih Miller is ook maar een personage dat neergezet is door Michael Scofield, net zoals Kiefer Sutherland gespeeld wordt door Jack Bauer. Get your facts straight.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:21 schreef BabblingBrook het volgende:
Wentworth Miller heeft niet in "The Lost Boys" gespeeld, daarom is hij sowieso al véél cooler dan Keifer Sutherland!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:10 schreef 3ddfreak het volgende:
Toen PB nieuw was vond ik het ook zwaar rulen! Maffe serie en Scofield is idd cool! Nu, na halverwege season 2, begin ik me toch wel vragen te stellen...
24 daarentegen ruled na 5 seizoenen nog even veel!
De eerlijkheid gebiedt me ook te zeggen dat een serie als PB iets makkelijker te volgen is voor de gemiddelde kijker. No Offence to PB maar 24 zit iets ingewikkelder in elkaar, ingewikkeldere plots enzo... Dat is waarschijnlijk ook de reden wrm veel meer mensen naar PB kijken, je moet minder moeite doen!
Als er na 5 seasons PB er eindelijk eens wat gebeurt en ik het nog niet beu ben, dan zit er mss een vergelijking in met 24. Voorlopig NIET.
Oja, sry voor het zo serieus op vatten van dit topic!
ONTOPIC:
Bauer zou al na een halve aflevering zijn broer uit die gevangenis redden!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:27 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik vind Michael Scofield 100 keer beter dan Jack Bauer omdat. Wentworth Miller niet in deze serie speelt om zn carriere nieuw leven in te blazen en Keifer doet dat wel. Betere reden?
I rest my casequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wentwortih Miller is ook maar een personage dat neergezet is door Michael Scofield, net zoals Kiefer Sutherland gespeeld wordt door Jack Bauer. Get your facts straight.
Wentworth Miller had geeneens een carrière.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:27 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik vind Michael Scofield 100 keer beter dan Jack Bauer omdat. Wentworth Miller niet in deze serie speelt om zn carriere nieuw leven in te blazen en Keifer doet dat wel. Betere reden?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ze zijn allebei als boom begonnen op de toneelschool.
kutnewbiequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:13 schreef Game_Error het volgende:
Ik denk dat dit topic maar weer eens een schopje verdient, wat Jack Bauer is toch echt niet de coolste persoon op aarde!!!
en bedankt, als je nou eens seizoen 6 van 24 gaat kijken he dan zal je zien dat het hele siezoen eigenlijk een best of 24 serie is, maar dan heel slecht uitgevoerd. Ik heb namelijk tot nu toe maar 1 goede aflevering kunnen zien in het hele zesde seizoenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |