Zelfs Tweener zou Jack ownenquote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jack ook. En dan nog, het gaat om het resultaat. 17 afleveringen en nog niet uitgebroken, of 2 afleveringen en meteen de hele gevangenis leeg? What a gun can do.
Lukt Michael ook wel als ie aan de coke gaat, dan is ie er al met 6 minuten uitquote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jack ook. En dan nog, het gaat om het resultaat. 17 afleveringen en nog niet uitgebroken, of 2 afleveringen en meteen de hele gevangenis leeg? What a gun can do.
Hij is niet populairder, dit komt omdat de mensen allang wisten dat Jack Bauer de coolste persoon op aarde is, dus dat topic was in principe overbodig. Als iemand echter een topic opent dat iemand anders de coolste persoon op aarde is, tja, dan komen natuurlijk een hoop mensen Jack verdedigen en discussieren en dan heb je dat topic zo vol.quote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef Game_Error het volgende:
Volgens mij is scofield een beetje populairder dan Jack, scofield heeft in zijn fantopic in een dag net zoveel posts als jack bauer in meer dan een half jaar (15 juni 2005)
quote:Op maandag 17 april 2006 23:59 schreef stFz het volgende:
Scofield kan niet eens in 1seizoen een probleem oplossen, Jack doet het in 24uur.
Maar wel een nog levende broerquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ben ik de enigste die denkt, als die later eenmaal uit die gevangenis is ontsnapt heeft hij zowiezo een teen minder en een lichaam vol getattoeerd met buizenstelselssnappen jullie wat ik bedoel?
Stel je voor die broer overleefde het niet, dan zat die fijn te kijken met zijn tattoosquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:36 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Maar wel een nog levende broerBauer doet het alleen voor z'n salarisstrookje
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:36 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Maar wel een nog levende broerBauer doet het alleen voor z'n salarisstrookje
![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef Game_Error het volgende:
Morgen trouwens aflveringen van 24 en Prison Break
Dat blijkt ja.. Er zijn Bauer nog veeeeel meer en ergere dingen overkomen. Maar het is Jack.. dus die zeurt daar niet over.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:10 schreef Forcefuzz het volgende:
17 afleveringen![]()
![]()
De 18e heb ik al binnen![]()
Maar Scofield is de master. Hij kan tenminste tegen een stootjeIk zie Jack iig niet zijn hoofd kapot slaan tegen tralies, zijn schouder laten verbranden omdat er een wachter voor hem staat en geen kik geven, en zijn vuisten kapot slaan om de map te maken met z'n bloed omdat het gedeelte verbrand is
Maar mss komt dat ook wel omdat ik nooit 24 kijk, en dus niet weet wat hij doet
maar dan nog, Scofield is tenminste ruig
![]()
Opgelost, geen slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |