Je bent zelf een sukkelquote:Op maandag 17 april 2006 19:22 schreef Lunar het volgende:
@ TS: Wentworth Miller speelt Michael Scofield in Prison Break
Niet andersom, sukk0l
Mooi gesproken, en dan heb je natuurlijk voor het gemak duizenden andere heldhaftige acties even niet genoemd.quote:Op maandag 17 april 2006 19:12 schreef Merkie het volgende:
Slecht topic. Ik stem voor een slotje totdat Michael Schofield:
shalalalala
Jack Bauer. Michael Scholfield
.
Maar kan hij ookquote:Op maandag 17 april 2006 19:12 schreef Merkie het volgende:
Slecht topic. Ik stem voor een slotje totdat Michael Schofield:
- De aankomende president redt
- Een nucleaire bom stopt
- Een dodelijk virus stopt
- De Secretary of Defense redt
- Zijn dochter incluis
- Zijn leven op het spel zet voor een stomme Chinees
- Zijn eigen dood heeft faket
En dan laat ik Day 5 gebeurtenissen nog weg. Want die zijn helemaal 'top-notch' ().
Jack Bauer. Michael Scholfield
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door boebiedoe op 17-04-2006 20:04:36 ]
quote:Op maandag 17 april 2006 16:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja of ze hadden eerst 23 afleveringen geen actie... beetje rondslenteren in de gevangenis en dan in de laatste schakelt Jack alle 182 bewakers eigenhandig uit en wandelt hij rustig met z'n broer door de poort
Welk seizoen is dat ik heb de laatste 1.5 gemist?quote:Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef boebiedoe het volgende:
En Michelle en Tony gaan dood. Goed gedaan, Jack. Wat ben je toch ook een topgozer/vriend.
Beetje spoiler enzo.quote:Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef boebiedoe het volgende:
***. Goed gedaan, Jack. Wat ben je toch ook een topgozer/vriend.
Palmert werd gechanteerd enzo.quote:Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef boebiedoe het volgende:
Jack Bauer is zo fantastisch, dat 'ie gechanteerd wordt door de terroristen en zijn eigen directeur moet doodschieten.
Goed gedaan, Jack.
quote:Op maandag 17 april 2006 19:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar kan hij ook
- over water lopen
- van water wijn maken
- mensen genezen
- uit de dood herrijzen
nou?
[afbeelding]
Ah, we hebben nog een kenner.quote:Op maandag 17 april 2006 20:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Micheal Scofield ownt zwaar. Jack Bauer mag zijn veters strikken![]()
..
Wat heeft Scofield feitelijk nou gepresteerd?quote:Op maandag 17 april 2006 20:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Micheal Scofield ownt zwaar. Jack Bauer mag zijn veters strikken![]()
..
Ach ja, ik zie Scofield nog geen vriendjes met de President worden.quote:Op maandag 17 april 2006 20:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oh ja, Jack Bauer was alleen maar een eenvoudige marionet. Sorry, even vergeten..
Klopt.quote:Op maandag 17 april 2006 20:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ach ja, ik zie Scofield nog geen vriendjes met de President worden.
Als-ie getarget is door terroristen ben ik niet van de partij. Zullen we zien hoe stoer hij is. Haha.quote:Op maandag 17 april 2006 20:10 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Klopt.
Scofield wordt namelijk gewoon president.
Laat even je gevoel voor realiteit terugkomen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:10 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Klopt.
Scofield wordt namelijk gewoon president.
Uiteraard. Dit is slechts een kleine greep uit de immense hoeveelheid Bauer-acties waarmee de mensheid verrijkt is.quote:Op maandag 17 april 2006 19:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mooi gesproken, en dan heb je natuurlijk voor het gemak duizenden andere heldhaftige acties even niet genoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |