Het is maar wat je lang noemt.quote:Op maandag 17 april 2006 19:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! Ik had al heel lang geen topic meer gekilled!
Ik weet de exacte datum niet meer, maar het staat me nog helder voor de geest hoe vervelend dat toen was.quote:
Jij zei dat het niet lang geleden was, dus dan wil ik er wel meer van wetenquote:Op maandag 17 april 2006 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet de exacte datum niet meer, maar het staat me nog helder voor de geest hoe vervelend dat toen was.
Je moet me maar geloven op m'n blauwe ogen.quote:Op maandag 17 april 2006 19:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij zei dat het niet lang geleden was, dus dan wil ik er wel meer van wetenBewijzen wil ik zien!
![]()
Ja, dat doe ik dus niet!quote:Op maandag 17 april 2006 19:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet me maar geloven op m'n blauwe ogen.![]()
Omdat... mannen niet te vertrouwen zijnquote:
Je hebt het nog wel een paar keer nachtelijk geprobeerdquote:Op maandag 17 april 2006 19:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! Ik had al heel lang geen topic meer gekilled!
Je bent een seksist.quote:Op maandag 17 april 2006 19:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Omdat... mannen niet te vertrouwen zijn
quote:Op maandag 17 april 2006 19:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt het nog wel een paar keer nachtelijk geprobeerd.
Nee hoor, voor de rest vind ik je best aardigquote:
Het topic niet weten te killen nadat je het mond-op-mondbeademing hebt gegeven?quote:
Dat bedoel ik juist, je veroordeelt me op basis van het feit dat ik man ben.quote:Op maandag 17 april 2006 19:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee hoor, voor de rest vind ik je best aardig
Troost je, dat doet ze met iedereenquote:Op maandag 17 april 2006 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist, je veroordeelt me op basis van het feit dat ik man ben.
Dus is ze een seksist.quote:Op maandag 17 april 2006 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Troost je, dat doet ze met iedereen.
Das niet waar! Met jou doe ik dat helemaal niet!quote:Op maandag 17 april 2006 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Troost je, dat doet ze met iedereen.
Jij beoordeelt mij ook op mijn man zijnquote:Op maandag 17 april 2006 19:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Das niet waar! Met jou doe ik dat helemaal niet!
Maar daar heb ik dan ook nog helemaal geen klachten van je over gehadquote:Op maandag 17 april 2006 19:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij beoordeelt mij ook op mijn man zijn.
Had je me maar moeten vertrouwen.quote:
Vertrouwen is een kostbare zaak, die moet je winnenquote:
Daar heb ik echt mijn best voor gedaan, maar ik kon maar niet door jouw pantser heenbreken.quote:Op maandag 17 april 2006 19:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Vertrouwen is een kostbare zaak, die moet je winnen
Je best gedaan? Wanneer? Hoe? Wat?quote:Op maandag 17 april 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt mijn best voor gedaan, maar ik kon maar niet door jouw pantser heenbreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |