Ik doe altijd ingewikkeld en ik heb al een eeuwigheid niet meer gedate.quote:Op maandag 17 april 2006 20:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik helemaal met je eens... Maar Plato doet soms ook zo ingewikkeld, met wie gaat die daten dan? Daar ben ik wel benieuwd naar
quote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Plato is a-seksueel. Daar verwacht niemand een date van.
Ik wist het al.quote:Op maandag 17 april 2006 20:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kut, nu heb ik écht mezelf verraden he
Onder anderequote:Op maandag 17 april 2006 20:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kut, nu heb ik écht mezelf verraden he
Dat vind ik toch wel een beetje zielig voor je danquote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik doe altijd ingewikkeld en ik heb al een eeuwigheid niet meer gedate.
En dat ga ik ook nog heel lang volhouden.![]()
Nee, want je wilde me niet op m'n blauwe ogen vertrouwen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een beetje zielig voor je danZullen wij dan maar daten Plato?
Je neemt me de woorden uit de mondquote:
Ah, jij doet aan liefdadigheidsdates?quote:Op maandag 17 april 2006 20:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een beetje zielig voor je danZullen wij dan maar daten Plato?
Tijdens onze date zou ik daar dan wel langdurig in kunnen staren en dan misschien mijn vertrouwen kunnen gevenquote:Op maandag 17 april 2006 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want je wilde me niet op m'n blauwe ogen vertrouwen.![]()
Ach, het was nooit mijn bedoeling om deze kloon ooit serieus te gaan gebruiken.quote:
Maar met jou wou ze toch niet daten, dus waar maak je je druk om?quote:Op maandag 17 april 2006 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, jij doet aan liefdadigheidsdates?.
* logt uit *
Als ik met jou ga daten is het echte liefdequote:Op maandag 17 april 2006 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, jij doet aan liefdadigheidsdates?.
* logt uit *
Daar zit wat in.quote:Op maandag 17 april 2006 20:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Tijdens onze date zou ik daar dan wel langdurig in kunnen staren en dan misschien mijn vertrouwen kunnen geven
geldt dat alleen voor daten of voor meer dingen?quote:Op maandag 17 april 2006 20:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Als ik met jou ga daten is het echte liefdeIk moet toch eerst een beetje oefenen?
Melis, neem het van de ex-singles-slet: als je meerdere mannen uit één topic wilt daten, dan moet je het wat subtieler aanpakken.quote:Op maandag 17 april 2006 20:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Als ik met jou ga daten is het echte liefdeIk moet toch eerst een beetje oefenen?
Chris, ik dacht dat wij genoeg communicatie gehad hadden om te weten dat ik nooit en te nimmer in jouw voetsporen wil en zal tredenquote:Op maandag 17 april 2006 20:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Melis, neem het van de ex-singles-slet: als je meerdere mannen uit één topic wilt daten, dan moet je het wat subtieler aanpakken.
Luisteren Melis, dit is echt zeer waardevol advies.quote:Op maandag 17 april 2006 20:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Melis, neem het van de ex-singles-slet: als je meerdere mannen uit één topic wilt daten, dan moet je het wat subtieler aanpakken.
Gezellig, ben je actief of passief betrokken?quote:
is leuk om naar te kijken vanaf een balkonquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 20:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
geldt dat alleen voor daten of voor meer dingen?
Oké, dit zegt wel weer wat over de hardnekkige vooroordelen die ik helaas zelf over me afgeroepen hebquote:Op maandag 17 april 2006 20:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Chris, ik dacht dat wij genoeg communicatie gehad hadden om te weten dat ik nooit en te nimmer in jouw voetsporen wil en zal treden
quote:
Ja ja, geef nou maar toe dat je stiekem aanvoerder van de relschoppers wasquote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
is leuk om naar te kijken vanaf een balkon
Is er hoop?quote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oké, dit zegt wel weer wat over de hardnekkige vooroordelen die ik helaas zelf over me afgeroepen heb
Maar er is hoop
Ik ben ook trots op mezelf.quote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een slet is die Annie toch geworden.
Ik ben trots op hem.
ja en ik schaam me er niet voorquote:
Dat zijn wel hele serieuze beschuldigingen hequote:Op maandag 17 april 2006 20:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Is er hoop?Je bent slet af en verwikkeld in een serieuze relatie nu?
quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zijn wel hele serieuze beschuldigingen he
Waar ik overigens hier geen uitspraken over doe.
Jij weet er meer van, zoals gebruikelijkquote:
Beiden, maar mn broer is de aanstichterquote:Op maandag 17 april 2006 20:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Gezellig, ben je actief of passief betrokken?
Waarover niet?quote:
Verhuizen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:55 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Beiden, maar mn broer is de aanstichtermaar dan word ik gek van de ruzie en dan probeer ik t te sussen maar dat werkt alleen maar averechts.
[..]
Waarover niet?ze zijn allemaal chagerijnig
ik ben alwetendquote:Op maandag 17 april 2006 20:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij weet er meer van, zoals gebruikelijk
Heel erg irritant, ik heb ook zo'n broerquote:Op maandag 17 april 2006 20:55 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Beiden, maar mn broer is de aanstichtermaar dan word ik gek van de ruzie en dan probeer ik t te sussen maar dat werkt alleen maar averechts.
[..]
Waarover niet?ze zijn allemaal chagerijnig
quote:
En niet dronken genoeg om mij in je kennis te delen he?!quote:
helemaal spot onquote:Op maandag 17 april 2006 20:57 schreef melismay het volgende:
[..]
En niet dronken genoeg om mij in je kennis te delen he?!
Biertje?quote:Op maandag 17 april 2006 21:00 schreef Burdie het volgende:
Zo. Hebben we dat onderwerp ook weer gehad. Next.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |