Het is maar wat je lang noemt.quote:Op maandag 17 april 2006 19:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! Ik had al heel lang geen topic meer gekilled!
Ik weet de exacte datum niet meer, maar het staat me nog helder voor de geest hoe vervelend dat toen was.quote:
Jij zei dat het niet lang geleden was, dus dan wil ik er wel meer van wetenquote:Op maandag 17 april 2006 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet de exacte datum niet meer, maar het staat me nog helder voor de geest hoe vervelend dat toen was.
Je moet me maar geloven op m'n blauwe ogen.quote:Op maandag 17 april 2006 19:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij zei dat het niet lang geleden was, dus dan wil ik er wel meer van wetenBewijzen wil ik zien!
![]()
Ja, dat doe ik dus niet!quote:Op maandag 17 april 2006 19:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet me maar geloven op m'n blauwe ogen.![]()
Omdat... mannen niet te vertrouwen zijnquote:
Je hebt het nog wel een paar keer nachtelijk geprobeerdquote:Op maandag 17 april 2006 19:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! Ik had al heel lang geen topic meer gekilled!
Je bent een seksist.quote:Op maandag 17 april 2006 19:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Omdat... mannen niet te vertrouwen zijn
quote:Op maandag 17 april 2006 19:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt het nog wel een paar keer nachtelijk geprobeerd.
Nee hoor, voor de rest vind ik je best aardigquote:
Het topic niet weten te killen nadat je het mond-op-mondbeademing hebt gegeven?quote:
Dat bedoel ik juist, je veroordeelt me op basis van het feit dat ik man ben.quote:Op maandag 17 april 2006 19:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee hoor, voor de rest vind ik je best aardig
Troost je, dat doet ze met iedereenquote:Op maandag 17 april 2006 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist, je veroordeelt me op basis van het feit dat ik man ben.
Dus is ze een seksist.quote:Op maandag 17 april 2006 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Troost je, dat doet ze met iedereen.
Das niet waar! Met jou doe ik dat helemaal niet!quote:Op maandag 17 april 2006 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Troost je, dat doet ze met iedereen.
Jij beoordeelt mij ook op mijn man zijnquote:Op maandag 17 april 2006 19:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Das niet waar! Met jou doe ik dat helemaal niet!
Maar daar heb ik dan ook nog helemaal geen klachten van je over gehadquote:Op maandag 17 april 2006 19:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij beoordeelt mij ook op mijn man zijn.
Had je me maar moeten vertrouwen.quote:
Vertrouwen is een kostbare zaak, die moet je winnenquote:
Daar heb ik echt mijn best voor gedaan, maar ik kon maar niet door jouw pantser heenbreken.quote:Op maandag 17 april 2006 19:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Vertrouwen is een kostbare zaak, die moet je winnen
Je best gedaan? Wanneer? Hoe? Wat?quote:Op maandag 17 april 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt mijn best voor gedaan, maar ik kon maar niet door jouw pantser heenbreken.
BIedere keer dat je hier postte. Heb je het dan niet gemerkt?quote:
Neequote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
BIedere keer dat je hier postte. Heb je het dan niet gemerkt?![]()
Zolang de beoordeling en bijbehorende waardering zo blijft gaat daar ook geen enkele verandering in komenquote:Op maandag 17 april 2006 19:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dan ook nog helemaal geen klachten van je over gehad
Daar geef je weer de schuld aan de mannen!quote:Op maandag 17 april 2006 19:51 schreef melismay het volgende:
[..]
NeeDie mannen ook altijd met hun onduidelijke hints
Aangezien je prima weet dat mannen niet in staat zijn om hints op te vangen, waar haal je dan het rare idee vandaan dat ze wel in staat zouden zijn om ze correct te produceren?quote:Op maandag 17 april 2006 19:51 schreef melismay het volgende:
[..]
NeeDie mannen ook altijd met hun onduidelijke hints
Dat bedoel ik, zie Platoquote:Op maandag 17 april 2006 19:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang de beoordeling en bijbehorende waardering zo blijft gaat daar ook geen enkele verandering in komen.
Gek. Ook ik heb mijn best gedaan, maar ik had geen enkel probleem met dat pantserquote:Op maandag 17 april 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt mijn best voor gedaan, maar ik kon maar niet door jouw pantser heenbreken.
quote:Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar geef je weer de schuld aan de mannen!![]()
Zie, Liptho snapt het tenminste... zie dat ik gelijk hebquote:Op maandag 17 april 2006 19:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aangezien je prima weet dat mannen niet in staat zijn om hints op te vangen, waar haal je dan het rare idee vandaan dat ze wel in staat zouden zijn om ze correct te produceren?.
Dan heeft Melis gewoon een hekel aan mij.quote:Op maandag 17 april 2006 19:54 schreef Litpho het volgende:
Gek. Ook ik heb mijn best gedaan, maar ik had geen enkel probleem met dat pantser.
Ach nee toch schatquote:Op maandag 17 april 2006 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan heeft Melis gewoon een hekel aan mij.![]()
Ik zie het meer als kasteelmuren, met poortwachters enzo... en volgens mij heb jij die gewoon omgekochtquote:Op maandag 17 april 2006 19:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gek. Ook ik heb mijn best gedaan, maar ik had geen enkel probleem met dat pantser.
rare naam trouwens, pantser, maar goed...
Niet de shizzle?quote:Op maandag 17 april 2006 19:58 schreef Chowi het volgende:
Italiaans eten is de shiznit.
IK ZEG TOCH SHIZNIT!quote:
Niet zo een onbeleefde toon tegen Annie aanslaan!quote:
Precies.quote:Op maandag 17 april 2006 20:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet zo een onbeleefde toon tegen Annie aanslaan!![]()
Hij weet dat ik het vanavond wel weer goedmaak.quote:Op maandag 17 april 2006 20:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet zo een onbeleefde toon tegen Annie aanslaan!![]()
Ik weet nog van niets.quote:Op maandag 17 april 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij weet dat ik het vanavond wel weer goedmaak.
Bespaar me de details.quote:Op maandag 17 april 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij weet dat ik het vanavond wel weer goedmaak.
Dan weet je het dus nu!quote:
Ik geef toe, de methodiek laat wellicht te wensen over, maar het alternatief was accepteren dat er een kans van falen was en dat was uiteraard onacceptabelquote:Op maandag 17 april 2006 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik zie het meer als kasteelmuren, met poortwachters enzo... en volgens mij heb jij die gewoon omgekocht
Ik dacht dat jij dat interessant vond?quote:
Vergeet de wierook niet!quote:Op maandag 17 april 2006 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zal de massage olie alvast klaarzetten.
Ahhhhh wat ben je toch een schatje!quote:Op maandag 17 april 2006 20:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik geef toe, de methodiek laat wellicht te wensen over, maar het alternatief was accepteren dat er een kans van falen was en dat was uiteraard onacceptabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |