Ben je mocro? Je vervoegingen zijn zo raar. Maar dat terzijde, ik heb idd een heerlijk diep gat, en strak joh!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:39 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Voor de meeste mannen voel je tenminste niet oppervlakkig aan. Sterker, het is een diepe gat.
Ik zei toch dat ie homo isquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had het over dat schattige teckeltje.
[[url= afbeelding]]http://fotoboek.fok.nl/userpics/11803/max%20aan%20het%20werk.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Doe dat beest dan niet zo een bandje om.
Ik vermaeck me kostelijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Gaan we nou zo door of zullen we elkaar maar negeren
![]()
Mocro? Tsssk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ben je mocro? Je vervoegingen zijn zo raar. Maar dat terzijde, ik heb idd een heerlijk diep gat, en strak joh!
Puh-leasequote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:44 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Mocro? Tsssk..
Ow, wacht! Nu begrijp ik het! Alleen Marokkaantjes kunnen het weten dat je een vrij diep uitgewoond gat hebt. Nou, Vivi, ik gokte het maar slechts. En wilt nog niet meteen te betekenen dat ik een van die Marokkanen ben.
Met andere woorden; voor een zinnig antwoord, laat m'n geestelijkheid me in de steek. Achja, dan maar een nietszeggende reactie. Tof, ik doe mee!quote:
Als dat tevens inhoud dat hij zich daarmee spoedig in een boom parkeerd, en dientengevolge zijn muziek nooit meer op de radio te horen zal zijn, ben ik heel blij dat hij die porsche heeft.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:50 schreef Scepsis het volgende:
Rene Froger rijdt nu in Porsche 911 Biturbo, jieheee! Hoelaflopps!
Het is wel jammer dat Rene Froger geen marokkaan is. Anders had hij alsnog onze Vivi opgepikt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als dat tevens inhoud dat hij zich daarmee spoedig in een boom parkeerd, en dientengevolge zijn muziek nooit meer op de radio te horen zal zijn, ben ik heel blij dat hij die porsche heeft.![]()
Ik woon niet eens in Oud-Beijerland. Het is nav een andere topic.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Geslacht: Man
WHAHAHAHAHAHAHA
Geen wonder dat je er zo een zure prop voor hebt, Oud Beijerland,
Nee, ik discussier liever op niveau, parels, zwijnen enzo. Je kunt nog niet eens fatsoenlijk nederlands, wilt enzo. Tevens het verkeerde gebruik van het begrip "geestelijkheid"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:50 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Met andere woorden; voor een zinnig antwoord, laat m'n geestelijkheid me in de steek. Achja, dan maar een nietszeggende reactie. Tof, ik doe mee!
"Rene Froger rijdt nu in Porsche 911 Biturbo, jieheee! Hoelaflopps!"
Wilt? Ik heb nergens 'wilt' geschreven.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik discussier liever op niveau, parels, zwijnen enzo. Je kunt nog niet eens fatsoenlijk nederlands, wilt enzo. Tevens het verkeerde gebruik van het begrip "geestelijkheid"
Dit opmerkende heb ik besloten dat ik je geen waardig tegenstander acht.![]()
Maar dat terzijde. Henk is trouwens al heen lang geen realiteit meer, ik heb er nu 1 die het wél doet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:44 schreef Scepsis het volgende:
[..]. En wilt nog niet meteen te betekenen dat ik een van die Marokkanen ben.
Het is normaal dat zo rond je 14e de spellingsregels geautomatiseerd zijn en je het dus niet meer na hoeft te lopen. Het gaat dan vanzelf.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:10 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Wilt? Ik heb nergens 'wilt' geschreven.
En in tegenstelling tot jou ga ik mn spelling niet voordurend nalopen, en telkens door een spellingscontroleprogramma halen voordat ik hem ga posten. En ik weet zeker wanneer ik aandacht aan mn replys zou besteden, je geen angstgegner zou zijn. Verre van dat.
Sorry, zo is de realiteit nou eenmaal. Net als Henk.
Krijg ik nog een update?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar dat terzijde. Henk is trouwens al heen lang geen realiteit meer, ik heb er nu 1 die het wél doet.
Natuurlijkquote:
hier moet ik toch even op reageren, hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Natuurlijk
Sinds het uit was 4 weken geleden is hij elke dag hier geweest en het gaat geweldig
Hij ligt nu op de bank te slapen, hij is moe
Verder nog geen rare afwijkingen ontdekt, hij is zeer attent, een goede gesprekspartner en geweldig tussen de lakens. Oke, als ik dan een minpunt moet noemen: hij heeft een enge stalkerige ex.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Natuurlijk
Sinds het uit was 4 weken geleden is hij elke dag hier geweest en het gaat geweldig
Hij ligt nu op de bank te slapen, hij is moe
Verder nog geen rare afwijkingen ontdekt, hij is zeer attent, een goede gesprekspartner en geweldig tussen de lakens. Oke, als ik dan een minpunt moet noemen: hij heeft een enge stalkerige ex.
ja dat komt omdat vrouwen ondanks dat ze niet kunnen pijpen wel ontzettend goed kunnen happen, zoals je ziet hierbovenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:30 schreef LoggedIn het volgende:
je leest blz 1.. je klikt door naar de laatste blz, en opeens lijkt het alsof je in een compleet ander topic terecht bent gekomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |