Ik fap liever dan dat ik een viese dikke miss piggy paalquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:21 schreef badlittlegirl het volgende:
ik ben getrouwd lieve schat, ik krijg dagelijks seks...
dat kan jij niet zeggen... ga jij je maar weer lekker aftrekken...
Je "man" heeft een klein friemeltje Ik niet Donder nou maar op gefrusteerde kloonquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:29 schreef badlittlegirl het volgende:
wat een grote bek voor zo'n klein mannetje is dat ter compensatie voor dat kleine friemeltje wat jij je piemeltje noemt
Ik wil het niet weten miss piggyquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:39 schreef badlittlegirl het volgende:
ga maar tegen iemand anders zeuren... m'n vent is thuis... ik ga seks hebben...![]()
Ik hoop dat je gonorroe krijgtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:39 schreef badlittlegirl het volgende:
ga maar tegen iemand anders zeuren... m'n vent is thuis... ik ga seks hebben...![]()
Aan zijn fotoboek te zien is hij ook niet veel ouder.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:54 schreef Thrilled het volgende:
jezus Skippy22, ga eens lekker buiten spelen zeg.. je komt over als een kind van 10
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:54 schreef Thrilled het volgende:
jezus Skippy22, ga eens lekker buiten spelen zeg.. je komt over als een kind van 10
Wie is hier nu een nerd? Jij bent een zielig onvolwassen ventje dat niets beters weet je verzinnen dan iemand op haar uiterlijk aan te vallen terwijl je zelf niet verder komt dan het posten van 2 hangogen en wat pics van het debiele achternichtje van de verschrikkelijke sneeuwman in je foboquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:00 schreef skippy22 het volgende:
Wel leuk om te zien hoe een paar nerdjes een of andere lelijke soa trol kloon helpen
Achternichtjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wie is hier nu een nerd? Jij bent een zielig onvolwassen ventje dat niets beters weet je verzinnen dan iemand op haar uiterlijk aan te vallen terwijl je zelf niet verder komt dan het posten van 2 hangogen en wat pics van het debiele achternichtje van de verschrikkelijke sneeuwman in je fobo
Nerd...dat ik ooit nog eens zo genoemd word..O+ hilarisch.
Vind je? De meeste mannen vinden me een lekker wijf, maar goed, smaken verschillen he.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:11 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Achternichtjemjah Jou vriendinnetje miss piggy is gewoon irritant En als we het over fotoboeken hebben Je ziet der zelf niet al te best uit met die arrogante kuttekop van je
![]()
![]()
![]()
Ik ben gewoon hetero De meeste mannen vinden me een lekker wijf, Kijk daar heb je hetquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vind je? De meeste mannen vinden me een lekker wijf, maar goed, smaken verschillen he.
Of ben je nog in dubio over je sexuele geaardheid hence je interesse in deze topique en je onverbreidelde vrouwenhaat?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:22 schreef Vivi het volgende:
Geeft niets hoor, dat heb je wel vaker met labiele figuren..oeps.
Als ik in je fotoboek kijk zie ik een teef.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vind je? De meeste mannen vinden me een lekker wijf--
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik in je fotoboek kijk zie ik een teef.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
O nou bedankt Piet, ik herinner me alleen dat we nog wel es gezellig hebben zitten kletsen in CUL. Had ik van jou niet verwacht, zo'n opmerking. Valt me een beetje tegen van je. Jammer.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je loopt achter. En over zielig gesproken...ik vind het pas echt zielig om iemand op zijn uiterlijk aan te vallen zonder enige aanleiding. En nee, dan heb ik het niet over mezelfquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:33 schreef Scepsis het volgende:
Wat een zielige snol is die Vivi toch. (Met d'r Henk, natuurlijk).
Klopt, je hebt gelijk. Voor de meeste mannen voel je inderdaad niet zo oppervlakkig aan. Het is eerder een diepe gatquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
O nou bedankt Piet, ik herinner me alleen dat we nog wel es gezellig hebben zitten kletsen in CUL. Had ik van jou niet verwacht, zo'n opmerking. Valt me een beetje tegen van je. Jammer.
Ik ben geen teef btw, beetje oppervlakkig dat je zo'n conclusie trekt n.a..v mijn foto's, zo gemeen zie ik er niet uit dacht ik.
Ik had het over dat schattige teckeltje.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
O nou bedankt Piet, ik herinner me alleen dat we nog wel es gezellig hebben zitten kletsen in CUL. Had ik van jou niet verwacht, zo'n opmerking. Valt me een beetje tegen van je. Jammer.
Ik ben geen teef btw, beetje oppervlakkig dat je zo'n conclusie trekt n.a..v mijn foto's, zo gemeen zie ik er niet uit dacht ik.
Ps: Indien je het had over mijn hond, het is een reu. Ik verdenk hem ervan homo te zijn, dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |