http://www.bbc.co.uk/radio2/shows/jonathan_ross/
(verder probeer ik mijn haar ook zo te krijgen, pakken draag ik toch al )
Hij was overigens ooit een keer in het schitterende 'Room 101' met de zo mogelijk nog grappiger Paul Merton. Eén van de dingen die in Room 101 moesten was zijn eigen kledingsmaak. Hij vertelde dat als hij ergens een prachtig stijlvol duur pak van Armani ofzo zag, en een etalage verder een even duur pak van roze sruisvogelleer, hij voor het roze leren pak ging.
BBC is echt een topzender en ze heben echt leuke spelletjes zoals idd They think it's all over, Nevermind the buzzcocks en die ene met Ally McCoist.
Achja, zij hebben wel humor en de Nederlandse presentatoren niet.
quote:Jonathan Woss. Weally Funny
Op vrijdag 14 december 2001 20:38 schreef hirogen het volgende:
Heeft alleen moeite met de R als een R uit te spreken
quote:met ally is Question of sport
Op zaterdag 13 september 2003 15:19 schreef HeyFreak het volgende:
I think he's a weawwy funny guy and a gweat pwesentaw
BBC is echt een topzender en ze heben echt leuke spelletjes zoals idd They think it's all over, Nevermind the buzzcocks en die ene met Ally McCoist.
Achja, zij hebben wel humor en de Nederlandse presentatoren niet.
quote:Die was echt super
Op zaterdag 13 september 2003 15:08 schreef Scandalous het volgende:
Altijd leukLaatste aflevering van vorig seizoen met Jim Carrey was zo leuk
quote:Carrey was idd lekker opdreef
Op zaterdag 13 september 2003 15:08 schreef Scandalous het volgende:
Altijd leukLaatste aflevering van vorig seizoen met Jim Carrey was zo leuk
Hier uit hij ff hoe blij hij is dat Dumb & Dumber2 geflopt is
Ken hem vooral van They Think It's All Over, was eerst altijd op zaterdag en later op donderdagavond. Er zijn niet veel programma's die ik vast kijk, maar dat programma wel. Weet niet of ik een vermakelijke show heb gezien ooit
En voor een groot deel kwam dat door Jonathan Ross, die vent is echt grappig. De dingen die die zegt, en de manier waarop!!! Dat accent en die stem!! Prachtig. Lig elke keer weer in een deuk van die vent. Ontzettend leuk!!! Verveel je je volgens mij nooit met hem!!!
En inderdaad die kleren. Had dat interview ook gezien over dat struisvogelpak. Ik vind het er echt niet uitzien, maar hij vind het prachtig en dat maakt hem ook weer zo apart. Super!! Leuke gast!!
weet iemand trouwens of They Think It's all Over helemaal is afgelopen of dat er misschien nog nieuwe afleveringen gaan komen? Herhalingen is trouwens ook goed
quote:Het nieuwe seizoen is al begonnen!!
Op zaterdag 20 september 2003 11:52 schreef maarteniscrazy het volgende:
Leuk om te horen dat er nog meer mensen zijn die hem kennen en geweldig vindenKen hem vooral van They Think It's All Over, was eerst altijd op zaterdag en later op donderdagavond. Er zijn niet veel programma's die ik vast kijk, maar dat programma wel. Weet niet of ik een vermakelijke show heb gezien ooit
![]()
En voor een groot deel kwam dat door Jonathan Ross, die vent is echt grappig. De dingen die die zegt, en de manier waarop!!! Dat accent en die stem!! Prachtig. Lig elke keer weer in een deuk van die vent. Ontzettend leuk!!! Verveel je je volgens mij nooit met hem!!!En inderdaad die kleren. Had dat interview ook gezien over dat struisvogelpak. Ik vind het er echt niet uitzien, maar hij vind het prachtig en dat maakt hem ook weer zo apart. Super!! Leuke gast!!
weet iemand trouwens of They Think It's all Over helemaal is afgelopen of dat er misschien nog nieuwe afleveringen gaan komen? Herhalingen is trouwens ook goed
![]()
They think its all over [BBC1]
heb ik eindelijk gezelschap in dat topique
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 14:09 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Het nieuwe seizoen is al begonnen!!
They think its all over [BBC1]
heb ik eindelijk gezelschap in dat topique
quote:i know! kijk er al een week naar uit
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:32 schreef Duiveltja het volgende:
Vandaag zijn Quentin Tarentino en Uma Thurman te gast
! ding wat ik wel jammer vindt is dat Angus Dayton was ontslagen (vanwege slecht imago gekregen te hebben van de kranten) Want Have I got News For you vond ik superleuk op vrijdag vroeger.
quote:angus dayton...wie is dat?
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:05 schreef Chillmeister het volgende:
Cool dan moet ik zeker kijken.! ding wat ik wel jammer vindt is dat Angus Dayton was ontslagen (vanwege slecht imago gekregen te hebben van de kranten) Want Have I got News For you vond ik superleuk op vrijdag vroeger.
quote:
Programma: Friday night with Jonathan Ross Zender: BBC 1 Tijdstip: 3-10-2003
23:35-00:25 Genre: Amusement Presentatie: Jonathan Ross Kenmerken: Teletekst ondertiteld, Breedbeeld uitzending Inhoud: TalkshowVandaag met Britney Spears, Har Mar Superstar en Bill Bailey
bron: tvgids.nl
quote:oh kut. hij kondigde het vorige week wel aan. ik ga ff checken
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:31 schreef Mike het volgende:
Is het wel zeker?
10:35 pm
Friday Night With Jonathan Ross
Hollywood director Quentin Tarantino and leading lady Uma Thurman join Jonathan for an exclusive interview on the premiere night of his latest movie, Kill Bill. Plus Bill Bailey and Har Mar Superstar.
en dat is van de bbc website. zal wel kloppen denk ik.
quote:Dan hebben ze Britney ingeruild...prima.
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:35 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
oh kut. hij kondigde het vorige week wel aan. ik ga ff checken
10:35 pm
Hollywood director Quentin Tarantino and leading lady Uma Thurman join Jonathan for an exclusive interview on the premiere night of his latest movie, Kill Bill. Plus Bill Bailey and Har Mar Superstar.en dat is van de bbc website. zal wel kloppen denk ik.
quote:Hij is een comdedian, maar heeft echt super droge humor. Is de laaste tijd niet zoveel op tv sinds hij betrapt is met een hoertje, en nog eens over hem geroddeld werd over drugs snuiven, maar voor de rest is het een goeie vent. Heb hem eens samen met Jonathan Ross gezien op Have I got news for you en die twee werken goed samen
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:23 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
angus dayton...wie is dat?
quote:Ik denk dat ze dat eigenlijk ook vond, het klonk in ieder geval alsof ze er al vaak over gediscussieerd hadden. Misschien hebben ze een deal gemaakt die niet openbaar mag worden gemaakt of zo.
Op woensdag 8 oktober 2003 18:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ik snap alleen niet waarom Thurman zo "moeilijk" deed bij die vraag of ze niet dubbel betaald zou moeten krijgen voor KB
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:25 schreef Chillmeister het volgende:
50 cent volgende week. Volgens mij kan dat echt grappig worden
Dit is echt een van mijn favoriete shows
quote:Komt vanavond toch nog een herhaling van erg laat?
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:31 schreef Scandalous het volgende:[..]
![]()
Dit is echt een van mijn favoriete shows
Je hebt een veel mooier plaatje dan mij
quote:Ja, alleen weet ik niet precies hoe laat. Gasten waren Blur, Jamie Theakston, en Nigella Lawson
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:23 schreef Hare het volgende:[..]
Komt vanavond toch nog een herhaling van erg laat?
Je hebt een veel mooier plaatje dan mij
Ja he?
Ross zit overigens ook als vast panellid in "They think its al over". Een humoristisch sportprogramma, is ook erg leuk ik kijk het elke week.
Het word elke dinsdag om 22.30 uitgezonden op BBC1
Vanmiddag om 15.30 op BBC2 is de herhaling van Film2003, hierin reviewt Ross nieuw uitgekomen films.
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 13:38 schreef Duiveltja het volgende:
Leuke show weer.Ross zit overigens ook als vast panellid in "They think its al over". Een humoristisch sportprogramma, is ook erg leuk ik kijk het elke week.
Het word elke dinsdag om 22.30 uitgezonden op BBC1Vanmiddag om 15.30 op BBC2 is de herhaling van Film2003, hierin reviewt Ross nieuw uitgekomen films.
* Hare belooft zichzelf dinsdag echt te kijken!!!!
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:30 schreef Duiveltja het volgende:
Nu dus FILM 2003 op BBC 2
Met Kill Bill
Zie je wel!!! Ik zei het toch!
Fri 17 Oct, 22:35 - 23:25 50 mins (23.35 voor NL)
Jonathan chats to comedian and actor Alan Davies, acclaimed actress Felicity Kendal and there's music from the multi Mobo award-winning rapper, 50 Cent.
zo te zien treedt 50 cent alleen maar op
quote:strax dus!!!
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:32 schreef Chillmeister het volgende:
Schop!Fri 17 Oct, 22:35 - 23:25 50 mins (23.35 voor NL)
Jonathan chats to comedian and actor Alan Davies, acclaimed actress Felicity Kendal and there's music from the multi Mobo award-winning rapper, 50 Cent.zo te zien treedt 50 cent alleen maar op
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:34 schreef Duiveltja het volgende:
gvd tief op met het weer
quote:idd denk je "ow eindelijk hij stopt" blijft ie doorratelen
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:35 schreef Scandalous het volgende:[..]
Hij lult maar door
quote:Die gaat ie denk ik ook wel interviewen
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:36 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind wel dat hij Fitty ook moet interviewen
edit----------------------
quote:
ALL STAR LINE UP FOR ROSS
As Friday Night with Jonathan Ross continues on BBC1 look out for some stellar guests and explosive musical performances in the coming weeks. This Friday sees a rare UK appearance from possibly the worlds biggest rap star when Eminem protogee 50 Cent will be chatting and performing live. It will be an interesting line up of guests - in the completely opposite corner to 50 Cent is the demur actress Felicity Kendall, who will be joining Jonathan on the sofa alongside Jonathan Creek star Alan Davies.
Ross en 50 lukte goed. ik vindt het tot nu toe een goede aflevering. Ik lach me rot
[Dit bericht is gewijzigd door Chillmeister op 18-10-2003 00:14]
Leuk interview!!
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 15:12 schreef Duiveltja het volgende:
Hij kan ook nog lachen
[afbeelding]50 die gevaarlijk kijkt.
[afbeelding]
Heb het vannacht in de herhaling gezien. Was echt geweldig!! Vond 50 cent leuker dan ik had gedacht. Kon je toch best een grapje mee maken ipv dat je een kogel door je kop kreeg
Daarna natuurlijk meteen ff They Think It's All Over erachter aan geplakt, maar daar vond ik Jonathan maar een beetje mat. Wel leuk dat ie Ruud van Nistelrooij als paard tekende
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 15:12 schreef Duiveltja het volgende:
Hij kan ook nog lachen
[afbeelding]50 die gevaarlijk kijkt.
[afbeelding]
quote:Ken ze niet
Fri 24 Oct, 10:35 pm - 11:25 pm 50minsJonathan is joined by Martine McCutcheon, who talks about her starring role opposite Hugh Grant. Plus, Griff Rhys Jones, comedian Harry Hill and music from Primal Scream.
quote:griff rhys jones is van de satirische programma's Smith and Jones en Not the 9 o'clock news.
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:30 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ken ze niet
quote:Martine McCutcheon is groot geworden door haar rol in EastEnders, een BBC soap, en ook zeer geliefd bij een kleine groep Fokkers.
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:30 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ken ze niet
quote:Toen ik de gasten zag herkende ik ze wel.
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:59 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
griff rhys jones is van de satirische programma's Smith and Jones en Not the 9 o'clock news.
primal scream van hits als Get your Rocks Off e.d.
das wat ik je kan vertellen
quote:Miss Keys
Jonathan's guests tonight are Multi Grammy award-winner Alicia Keys, with an exclusive performance of a track from her new album, Dermot O'Leary, Paul O'Grady, and live music from The Flaming Lips.
Dermot O'Leary
Paul O'Grady
quote:Aww... ik hoop dat ze m'n lieve liedje uit mn sig gaat zingen
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:21 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Miss Keys
[afbeelding]
Dermot is ook leuk
quote:Hotdiggitydamn! Singalong y'all: "Somewhere over the rainbow..."
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:21 schreef Duiveltja het volgende:
Jonathan's guests tonight are Multi Grammy award-winner Alicia Keys, with an exclusive performance of a track from her new album, Dermot O'Leary, Paul O'Grady, and live music from The Flaming Lips!!!.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:34 schreef Duiveltja het volgende:
Heb je die lullo van het weer weer
*met vingertjes tikt*
quote:Volgens mij breastcancer awareness, maar ik weet het niet zeker.
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
Waar zijn die lintjes voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |