Met meer kennis van iets kan je andere ingangen vinden om iets mooi te vinden, dat klopt.quote:Op maandag 17 april 2006 15:17 schreef broer het volgende:
[..]
Dat slaat eigenlijk wél ergens op. Door je kennis van theorie en geschiedenis van kunst, in dit geval: muziek, ben je beter in staat om te horen wat en waarom een kunstenaar precies doet, hoe origineel hij is, hoe hij 'speelt' met platgetreden paden, welke verwijzingen naar eerder gemaakte werken hij in zijn stukken stopt, enzovoort.
Ik ben het met je eens dat je het dan nog steeds gewoon stom of saai mag vinden.
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op maandag 17 april 2006 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf trouwens niet eens te zeggen dat ik eh...niet zo'n groot muziekliefhebber ben. Dat is namelijk ook iets ongehoordsAls ik muziek opzet dan ben ik het binnen een uur weer zat en wil ik weer stilte. Maakt niet uit wat voor muziek...
Het begint leuk te worden waar TS gaat beweren dat modjes geen mening mogen hebbenquote:Op maandag 17 april 2006 15:19 schreef broer het volgende:
O, wacht. Jullie hebben het over een discussie in een ander topic. Ik ga even bijlezen, geloof ik.
Ik heb meestal niets aan. Geen radio, geen tv, niets. Als ik muziek opzet dan ga ik er namelijk ook echt naar luisteren.quote:Op maandag 17 april 2006 15:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat heb ik dan weer niet.
Ik heb graag de radio aan staan. En dan niet zo zacht dat je er geen flikker van hoort (zoals m'n moeder altijd doet)
Nou, ik denk dat ik best een mening mocht hebben als ik lyrisch was geweest over de MP. Maar ja, ik vond het niet zo geweldig (zelfs slaapverwekkend) en ik vond het hele MP gebeuren in Nederland nogal een hype.quote:Op maandag 17 april 2006 15:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het begint leuk te worden waar TS gaat beweren dat modjes geen mening mogen hebben
Voor het geval het niet duidelijk was: dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 17 april 2006 15:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Met meer kennis van iets kan je andere ingangen vinden om iets mooi te vinden, dat klopt.
Maar als het gewoon je interesse niet heeft dan moet dat ook kunnen lijkt mij.
Waar is Do2 als er een inkopper te scoren is?quote:Op maandag 17 april 2006 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb meestal niets aan.
Ik geloof dat ie pasen aan het vieren is, ik heb hem gisteren ook al niet gezienquote:Op maandag 17 april 2006 15:27 schreef broer het volgende:
[..]
Waar is Do2 als er een inkopper te scoren is?
Ik heb altijd iets aan. Meestal radio. Anders mp3, of anders tvquote:Op maandag 17 april 2006 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb meestal niets aan. Geen radio, geen tv, niets. Als ik muziek opzet dan ga ik er namelijk ook echt naar luisteren.
Wachten op z'n eieren denk ik.quote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie pasen aan het vieren is, ik heb hem gisteren ook al niet gezien
suicidegirlsquote:Op maandag 17 april 2006 15:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op het lezen van een hoofdstuk uit een studieboek, en verder heb ik 30 suicidegirls.com videopod filmpjes die via de itunessharefunctie op het uninetwerk stonden moeten doorworstelen om één heel leuk liedje terug te horen, dat toen ik het uiteindelijk (natuurlijk als laatste) had gevonden tóch niet zo leuk bleek te zijn. Maar ach, ik ben nu niet in de Ikea, dus het had erger geund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |