quote:Op maandag 17 april 2006 03:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij doet net alsof de vrouw de kwade genius in de relatie is. Dit is waar mannen om vragen! Ze willen niet alleen naar de Ikea, ze vinden het fijn als jij je bekommert om het interieur, en ze vragen voortdurend of hun haar nog goed zit en zo niet, of jij dat dan even wilt verhelpen.
Vertel jij dit ff aan de TS van dat topic??quote:Op maandag 17 april 2006 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik snap niet waarom jullie geen mening zouden mogen hebben. Dat is toch juist het hele idee achter een forum? Een eigen mening?
Het is niet zo dat jullie alleen omdat jullie geverfd zijn opeens niets meer mogen zeggen, behalve de neutralewaarschuwingen en aanwijzingen. Gek volk, die FOK!kers.
Alleen simpele zielen hanteren die regel Erik.quote:Op maandag 17 april 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er een regel dat je een meesterwerk niet oninteressant, lelijk, slaapverwekkend of een ander negatief iets mag vinden?.
Ik ben ook niet doof, maar ik heb geen idee wat dissonanten en atonaties zijn...quote:Op maandag 17 april 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik ben ook niet van plan om me uit de weg te laten slaan als ze zeggen dat ik blijkbaar de prachtige harmonieën, dissonanten, atonaties, dynamiek en klankkleuren mij ontgaan. Ik ben toch zeker niet doof?
Ik denk hetquote:Op maandag 17 april 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er een regel dat je een meesterwerk niet oninteressant, lelijk, slaapverwekkend of een ander negatief iets mag vinden?.
Ja, ik kan er nooit zo goed tegen hoor, die klassieke muziek liefhebbers. Ik heb altijd het idee dat het de muziekliefhebbers met de grootste arrogantie zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat je de begrippen niet kent maakt niet eens uit. Het is niet zo dat als je minder van muziek af weet, dat je er minder van hoort. Dat slaat nergens op.
En dan nog kan je het stom vinden, of saai, of iets anders. Daar heeft kennis van muziek niks mee te maken.
Hij is 5 jaar jonger dan ik benquote:Op maandag 17 april 2006 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
En ze noemen Isa "de jeugd van tegenwoordig" omdat ze de Mattheus Passion slaapverwekkend vindt.
Dat slaat eigenlijk wél ergens op. Door je kennis van theorie en geschiedenis van kunst, in dit geval: muziek, ben je beter in staat om te horen wat en waarom een kunstenaar precies doet, hoe origineel hij is, hoe hij 'speelt' met platgetreden paden, welke verwijzingen naar eerder gemaakte werken hij in zijn stukken stopt, enzovoort.quote:Op maandag 17 april 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet zo dat als je minder van muziek af weet, dat je er minder van hoort. Dat slaat nergens op.
Ik snap niet waarom ze het zo erg vinden dat mensen het slaapverwekkend en saai vinden. Ik snap ook niet dat ze er dan vanuit gaan dat er door die mensen geen enkele weet van klassieke muziek beheerst wordt.quote:Op maandag 17 april 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk hetIk heb wel heel wat mensen tegen het zere been getrapt hè. Ik ga maar niet vertellen dat ik wel degelijk klassieke muziek luister en 4 jaar pianoles heb gehad
Ok, je bgrijpt het misschien beter, maar dan nog mag je het (inderdaad) mooi of lelijk vinden.quote:Op maandag 17 april 2006 15:17 schreef broer het volgende:
[..]
Dat slaat eigenlijk wél ergens op. Door je kennis van theorie en geschiedenis van kunst, in dit geval: muziek, ben je beter in staat om te horen wat en waarom een kunstenaar precies doet, hoe origineel hij is, hoe hij 'speelt' met platgetreden paden, welke verwijzingen naar eerder gemaakte werken hij in zijn stukken stopt, enzovoort.
Ik ben het met je eens dat je het dan nog steeds gewoon stom of saai mag vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |