Jij doet net alsof de vrouw de kwade genius in de relatie is. Dit is waar mannen om vragen! Ze willen niet alleen naar de Ikea, ze vinden het fijn als jij je bekommert om het interieur, en ze vragen voortdurend of hun haar nog goed zit en zo niet, of jij dat dan even wilt verhelpen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:26 schreef broer het volgende:
Nee, hij gaat weer voor de spiegel staan omdat je zijn zorgvuldig in elkaar geflanste haar weer in de war hebt gemaakt. Ik snap dat wel. Wie wil er nu met warrig haar naar de Ikea?
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 17 april 2006 03:29 schreef Claudia_x het volgende:
Jij doet net alsof de vrouw de kwade genius in de relatie is.
Weet je zeker dat je niet met een vrouw bent gaan samenwonen?quote:Dit is waar mannen om vragen! Ze willen niet alleen naar de Ikea, ze vinden het fijn als jij je bekommert om het interieur, en ze vragen voortdurend of hun haar nog goed zit en zo niet, of jij dat dan even wilt verhelpen.
Ik vind vriendinnutje ook niks, Claudia.quote:Op maandag 17 april 2006 03:31 schreef Claudia_x het volgende:
Had jij een partner, IR?
Bovendien, op het moment dat je samen naar de ikea gaat vind ik dat je van partner mag, nee moet spreken.quote:Op maandag 17 april 2006 03:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind vriendinnutje ook niks, Claudia.
Als jij een goed wijf gevonden hebt, dan ben jij vast precies zo.quote:Op maandag 17 april 2006 03:31 schreef broer het volgende:
Weet je zeker dat je niet met een vrouw bent gaan samenwonen?
Ik weiger 'partner' te zeggen. Hij is m'n 'maatje' niet en we hebben geen 'geregistreerd partnerschap'. Ik zeg nog liever 'vriendje' dan 'partner'.quote:Op maandag 17 april 2006 03:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bovendien, op het moment dat je samen naar de ikea gaat vind ik dat je van partner mag, nee moet spreken.
Ik vrees het ook.quote:Op maandag 17 april 2006 03:34 schreef Claudia_x het volgende:
Als jij een goed wijf gevonden hebt, dan ben jij vast precies zo.
Meestal zeg ik zonder te kijken dat het goed zit. Dat wil ik bij jou ook wel doen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:36 schreef broer het volgende:
Wil jij in de tussentijd af en toe kijken of mijn haar nog wel goed zit, Claudia?
Dat vind ik fijn.quote:Op maandag 17 april 2006 03:37 schreef Claudia_x het volgende:
Dat wil ik bij jou ook wel doen.
Dit in tegenstelling tot wat je van de bekenden of zelfs geliefden in je leven mag verwachten.quote:Ik hoop dat hij dit niet leest.
Gewoon stoppen als jij vindt dat het boek af is. Vind ik helemaal te rechtvaardigen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik moet stoppen met lezen, nu ze nog iets met elkaar hebben. Dat is de macht van de lezer, toch?
Ik ben nog steeds bezig in De Naam van de Roos en ik vind dat ik het moet uitlezen.quote:Ben jij nu niet iets aan het lezen? Ga jij naar het Radioheadconcert?
Ik wil het niet eens weten.quote:Op maandag 17 april 2006 03:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan dat topic niet vinden van de Sex-meeting waarop allerlei fokusers met elkaar vieze dingen gaan doen.
Ik wel, ik ben een ramptoerist.quote:
Ik ben nog nooit in mijn leven in een Ikea geweest. Wens dat ook zo te houden als ik het hier zo leesquote:Op maandag 17 april 2006 03:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet overigens bekennen dat ik ook 1x van m'n leven naar de ikea ben geweest, en, u raadt het al, met mijn toenmalige partner. Maar goed, dat was gewoon op een doordeweekse avond, dus dat is toch minder erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |