Erg vervelend. En ter compensatie vind ik dat je wél een bikkel bent.quote:Op maandag 17 april 2006 02:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben geen bikkel. Ik kan niet slapen.
Ja, ik kom opeens heel veel liefhebbers tegen. Heel bijzonder.quote:Op maandag 17 april 2006 03:00 schreef Claudia_x het volgende:
De wereld is voor mij wat mooier geworden nu ik weet dat jij het ook een mooi liedje vindt. Ja, toch?
Ik vind track 6 ook heel fijn. Zijn er nog meer aanraders?quote:Op maandag 17 april 2006 03:01 schreef broer het volgende:
Ja, ik kom opeens heel veel liefhebbers tegen. Heel bijzonder.
Pff... Dat is wel heel gemakkelijk.quote:Op maandag 17 april 2006 03:01 schreef Claudia_x het volgende:
Nee hoor, ik heb mijn lief verteld dat ik daar geen zin in heb, op tweede paasdag, en dat vond hij best.
Ik hou erg van Damned for all time / Blood money. Nummer 14. Judas is sowieso erg prettig.quote:Op maandag 17 april 2006 03:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind track 6 ook heel fijn. Zijn er nog meer aanraders?
Die heb je zeker niet toevallig geüpload?quote:Op maandag 17 april 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Ik hou erg van Damned for all time / Blood money. Nummer 14. Judas is sowieso erg prettig.
Vind ik niet.quote:Op maandag 17 april 2006 03:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan hem toch moeilijk alleen interieurdingetjes uit laten zoeken, vind je niet?
Nee en nee.quote:Op maandag 17 april 2006 03:07 schreef Claudia_x het volgende:
Die heb je zeker niet toevallig geüpload?
Wist je dat cruesli 's nachts het beste smaakt, broer?
Nee, ik ben eigenlijk ook niet zo moeilijk, hij mag uitzoeken wat hij wil. Maar het is leuker om samen te doen, natuurlijk, vooral als je net bent gaan samenwonen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Vind ik niet.
Misschien is dat de reden dat ik alleen woon. [afbeelding]
quote:Op maandag 17 april 2006 03:08 schreef broer het volgende:
Ben jij op je actiefst als je niet kunt slapen?
Je krabbelt terug. Maar volgens mij vertrouw je hem gewoon niet op interieurgebied. Had hij een vreselijk lelijke studentenkamer, of zo?quote:Op maandag 17 april 2006 03:09 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, ik ben eigenlijk ook niet zo moeilijk, hij mag uitzoeken wat hij wil. Maar het is leuker om samen te doen, natuurlijk, vooral als je net bent gaan samenwonen.
Hmm... Ik geloof dat het dan voor mij tijd wordt om te gaan slapen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben op mijn actiefst in de ochtenden, na het ontbijt. En ja, ik heb net mijn cruesli op, dus dat begint nu wel te komen.
Laat die arme knul dan gewoon lekker morgen naar de Ikea gaan. Heeft ie ook eens een pleziertje.quote:Op maandag 17 april 2006 03:18 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn lief had overigens best een fijn interieur. We denken vrijwel hetzelfde over troep en functionaliteit, dus de zolder hier was ook snel geheel geleegd.
Ja, kut is dat. En we leven nog wel in het postmodernisme, dus anything goes, zou je toch zeggen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben één keer op tweede paasdag naar de Amsterdam Arena geweest. Wat een nachtmerrie.
Maarja, als ik daarover ga klagen, dan voel ik me ook weer zo conformistisch.
Ik houd hem niet tegen. Sterker nog: ik smeer zijn luchpakketje opdat hij die gore zweedse balletjes niet hoeft te eten. En ik zeg: vergeet je je peuken niet? En dan doe ik zijn haar nog even goed en geef hem een kus.quote:Op maandag 17 april 2006 03:21 schreef broer het volgende:
Laat die arme knul dan gewoon lekker morgen naar de Ikea gaan. Heeft ie ook eens een pleziertje.
Nee, hij gaat weer voor de spiegel staan omdat je zijn zorgvuldig in elkaar geflanste haar weer in de war hebt gemaakt. Ik snap dat wel. Wie wil er nu met warrig haar naar de Ikea?quote:Op maandag 17 april 2006 03:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd hem niet tegen. Sterker nog: ik smeer zijn luchpakketje opdat hij die gore zweedse balletjes niet hoeft te eten. En ik zeg: vergeet je je peuken niet? En dan doe ik zijn haar nog even goed en geef hem een kus.
Maar hij gaat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |