Ik ben een ruziezoekerquote:Op maandag 17 april 2006 02:19 schreef broer het volgende:
Hm... Volgens mij zóek je nu gewoon een probleemsituatie.
quote:Op maandag 17 april 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Van jouw soort vreet ik er tien in een uur.
Ha, jij bent er nog, broer.quote:
Bikkeltijd is aangebroken.quote:Op maandag 17 april 2006 02:54 schreef broer het volgende:
Ha, jij ook, Claudia.
Dat is heel lief van je, maar ik heb het mp3'tjes reeds enkele jaren in mijn bezit. Met dank aan Berserker, die me er ook van heeft laten houden.quote:Op maandag 17 april 2006 02:55 schreef broer het volgende:
Jij had het vanmiddag over Gethsemane. Voor als je die niet op mp3 hebt: http://download.yousendit.com/68088C6819BF85ED
(Net voor iemand anders opgeladen. Maar als ik jou er ook blij mee kan maken...)
Ja, dan zit je in het verkeerde topic.quote:Op maandag 17 april 2006 02:55 schreef Claudia_x het volgende:
Bikkeltijd is aangebroken.
Ik ben geen bikkel. Ik kan niet slapen.quote:
Geen probleem. Ik dacht: hoe meer bandbreedte dat liedje opslokt, hoe beter het is voor de wereld. Ik bedoel: God moet het toch waarderen dat Gethsemane veel gedownload wordt, of niet?quote:Op maandag 17 april 2006 02:56 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is heel lief van je, maar ik heb het mp3'tjes reeds enkele jaren in mijn bezit. Met dank aan Berserker, die me er ook van heeft laten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |