Het is al weer een tijd terug dat ik 'm gezien heb, en ik weet er niet meer zo veel van...quote:Op zondag 16 april 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Wat vond je van Eyes wide shut, Erik?
Dat heb ik ook vaak.quote:Op zondag 16 april 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is al weer een tijd terug dat ik 'm gezien heb, en ik weet er niet meer zo veel van...
Maar als het echt slecht was zou ik het nog wel weten, en ook als het erg goed was zou ik het nog weten, dus ik hou het bij een middelmatige film.
Soms Erik... moet je wat men zegt met een korreltje zout nemen... let ook vooral op de PI's die ik heb gebruikt...quote:Op zondag 16 april 2006 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind toch dat ik nergens mee instem, en ik zie niemand anders zeggen dat ik kom... Ik zie het niet. Wil het niet zien, Kan het niet zien, want er is niks om te zien.
wat wil je nou zeggenquote:Op zondag 16 april 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Gangs of New York vind ik trouwens een goede film. Ondanks Leonardo DiCaprio, hoewel hij hier niet eens echt slecht in is.
Dat ik een afkeer heb van Leonardo, maar dat hij in deze film toch wel goed uit de verf komt.quote:
"Stop de tijd"quote:Op maandag 17 april 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Correct, het is al morgen, dus waar ik morgen zeg, bedoel ik vandaag en waar ik vandaag zeg bedoel ik later vandaag.
Welterusten!quote:Op maandag 17 april 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, in dat geval ga ik slapen. Overigens is dat zonder korreltjes zout, ik ga echt slapen.
Morgen weer een dag, wellicht een stuk helderder en frisser dan vandaag.
Correctie, het is al morgen, dus waar ik morgen zeg, bedoel ik vandaag en waar ik vandaag zeg bedoel ik later vandaag.
Ja, zo kort had ik het in principe ook kunnen zeggen.quote:Op maandag 17 april 2006 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat blijf Team America toch een meesterwerk.
Grrrrquote:Op maandag 17 april 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Trek het je niet aan.
Als jij nog niet naar bed wilt, dan hoeft dat heus niet.
En ik was nog wel zó vriendelijk!quote:
Ik vind het een hele prestatie. En dat doe je dan ook nog eens (bijna?) elk weekend. Ik zou me zo tegen het einde van het eerste weekend al niet eens meer herinneren waar de eerste film ook alweer over ging. Laat staan bij meer weekenden achter elkaar.quote:Op maandag 17 april 2006 01:54 schreef wyccie het volgende:
Het waren er 6!
Ik kijk vaak 4 films in het weekend. Zaterdag 1, zondag 3.
En ik slaap tussendoor wel eventjes, het is best vermoeiend.
Maar Kubrickfilms zijn gewoon goed. Jammer dat ik morgen moet werken, anders had ik de andere films die ik al heb gezien, nog een keer gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |