Exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
...en ga ik dood.
Dat is mijn agenda. En die van jullie?
Géén van jouw agendapunten staan er bij mij.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
En verder gaat morgen de stroom er de hele dag af waardoor ik dan niks kan doen. En woensdag vlieg ik naar Brussel. Wat een leven he mensen. En dan ben ik zaterdag weer terug. En dan moet ik maandag met m'n vader lunchen in Dublin en nog 2 weken studeren. En dan komen er komende week 2 vriendinnen. En dan zijn m'n colleges al voorbij hier. En dan hoef ik alleen nog maar te leren voor m'n tentamens. En dan moet ik die maken en dan vlieg ik terug naar Amsterdam. En dan begint m'n sleur weer met werken en zo.
En dan studeer ik af en word ik oud en trouw ik misschien en ga ik dood.
Mijn agenda staat vol met vooral werkgerelateerde zaken. En dan vooral werk waar ik geen zin in heb, omdat ik al het leuke werk het eerst heb gedaan. (Niet zo handig, maar ach, stel je voor dat ik vandaag dood was gegaan, dan had ik in ieder geval leuk werk gedaan en geen klotewerk. Is ook wat waard.)quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heb je leuk werk, broer?
Kortom, werken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Agenda punten : master halen, promoveren in god weet wat, post-doc worden in god weet wat, ondertussen een beetje publiceren, sterven
Voorlopig of voor altijd?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde het sterven achterwege laten.
erm ja ik denk dat het daar op neer komt .. of eigenlijk lerenquote:
Mag het voor altijd zijn? Kan ik ergens een verzoek indienen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Voorlopig of voor altijd?
Eeuwig leven is helaas geen keuze. Althans dat vermoed ik. Wellicht dat er nog ietwat te rekken valt met de juiste dosering fitness, medicijnen, levenselixers of een gezonde - onvermoeibare - levensinstelling. Of dat een en ander te bespoedigen valt met een ongezonde levensstijl, zoals drank, drugs en vrouwen zodat mensen, alweer de mensen, in ieder geval kunnen zeggen "hij heeft geleefd".quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:35 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, eeuwig leven lijkt me niks, maar dood gaan lijkt me nog minder leuk. Keuzes, keuzes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |