quote:Op maandag 17 april 2006 21:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In de ene coffeeshop drink ik graag cappuccino, in de andere drink ik liever Mint-thee.![]()
Ik drink liever earl grey. Al had ik hier laatst een vies pakje .. ze hadden het vernieuwdquote:Op maandag 17 april 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
Ik drink thee liever thuis.
Erg leuke topic inderdaad, waar ik zelf ook nog 2 bijdragen in heb gepost!quote:Op maandag 17 april 2006 21:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik weet dat er in TTK een aversie heerst tegen ONZ maar toch wou ik deze niet onthouden voor diegen die ONZ niet in hun actieve topic lijst hebben.
[fotosoep] Kuikensport
Hoe lief.quote:
Leugens !quote:Op maandag 17 april 2006 23:26 schreef LXIV het volgende:
Nu heb ik de hele avond knarsentanden moeten afwachten, terwijl mijn schoonouders onbekommerd mijn tijd aan het vermorsen waren, is er nu niemand in de LPT!
Nee, ik was toevallig juist het topic Humor + vrouwen = error aan het lezen. Dus snap ongeveer wel wat je bedoeld.quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij was dat een vrijwel onbegrijpelijke posting.
quote:Op maandag 17 april 2006 23:32 schreef Claudia_x het volgende:
In tijden van eenzaamheid kun je je altijd nog wenden tot R&P. Dat forum is overgenomen door een stel proleten, mannelijk, die zich wentelen in wederkerige bevestiging.
quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij was dat een vrijwel onbegrijpelijke posting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |