En roodharige vrouwenquote:Op zondag 16 april 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
AR, je zou zo een film kunnen maken. Een jankfilm, drama, emotionele achtbaan. Maar wel met de nodige humor.
Net zo'n achtbaan als in Final Destination 3?quote:Op zondag 16 april 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
AR, je zou zo een film kunnen maken. Een jankfilm, drama, emotionele achtbaan. Maar wel met de nodige humor.
oh, je was aan het terug lezen, nu snap ik hetquote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Verfilm je hele relatie enzo, zo helemaal aan de andere kant van de wereld, in het altijd zonnige Rio.
Ik zei ook gisteren... nog een topic terugquote:Op zondag 16 april 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
En jullie hebben het in mijn absentie helemaal niet over mij gehad, maar aleen over jullie jeugd, dorpen, familie, familie missen enzo.
Doet me denken aan:
thuis heb ik nog een anzichtkaart, waarop een kerk, een kar met paard...
Welterusten!quote:Op zondag 16 april 2006 23:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar dan nu toch echt het moment:
Weltrusten mensen
* Tha_Erik nog verder teruglezen gaat...quote:Op zondag 16 april 2006 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zei ook gisteren... nog een topic terug
Vooral deze post is van belang, en impliceert het unanieme besluit. Want wie zwijgt stemt toe, en iedereen zweeg, behalve jij. En aangezien de stem van de meerderheid telt...quote:Op zondag 16 april 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik nog verder teruglezen gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |