quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef Ibanez het volgende:Hmpf.....
Ik was hier allang niet meer geweest maar zo te zien gaat het nog steeds over hetzelfde materiaal geneuzel dat de ene fender ouder is als de andere. Post je eens een serieuze post met recordings erin, wordt er gewoon langsgesurfd omdat het zeer belangrijk is dat er een bepaalde kras op iemands strat zit of dat bepaalde bouwjaren niet uit mexico komen...... bahbah... Ik heb het gehad hier na al die jaren. Kom over 3 jaar nog wel eens kijken, dan zal er hopelijk iets veranderd zijn.....
Ik heb het wel geluisterd, maar ik vond er geen reet aan. Niet dat ik het niet goed vond ofzo, maar simpelweg omdat het mijn muziek niet is. Is dat dan een zinnige reply waar je op zat te wachten?
Bovendien moet je je niet zo op je pik getrapt voelen als niet iedereen 'soohww, gruwelijk!!!
![]()
' roept. De meeste gitaristen zijn hier meer into de blues/jazz/classic rock en meer van zulks dus zijn er ook maar weinig mensen die daadwerkelijk een mening over jouw muziek kunnen vormen.
Wat de inhoud van de overige posts betreft heb je inderdaad gelijk, het gaat nergens meer over. Het is een slowchat topic geworden, waar iedereen toevalligerwijs ook nog eens gitaar speelt. Een oorzaak hiervan is dat we alles al behandeld hebben.
Dit werd overigens versterkt door de komst van guitarist.nl, die met z'n grote bek continu op Fender-Gibson discussies aanstuurt, dingen post als: 'hehe goedemorgen, even een lekker bakje koffie' of 'Wat?? Op dit tijdstip??' (minstens zo'n 3 per topic) waarmee hij even de aandacht vestigt op het feit dat de persoon in kwestie midden in de nacht Fokt en, belangrijker nog, hij laat zien dat hij ook zo rock'n'roll is om gewoon niet te gaan maffen. (nee, dit alles is geen flauwe grap jegens guitarist.nl, ik meen dit serieus
![]()
)
Ik ben er ook niet blij mee, maar je doet er vrij weinig aan. Baggeraars zijn in elke topicreeks wel eens te vinden, en uiteindelijk raak je dan uitgediscussieerd. Ik zit hier dan al lang niet meer voor een goede discussie over gitaartechnieken oid, maar meer omdat ik wel nieuwsgierig ben hoe het de anderen (de oudgedienden welteverstaan) vergaat.
ja daar kan je ook msn voor gebruiken, maar dat vind ik ook weer zowat ![]()
Nou, dat was mijn mening hierover...