Vette geluiden komen daar uit hoor, daar is een Vetta niks bij...quote:
Dokter Marioquote:Op maandag 17 april 2006 13:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vette geluiden komen daar uit hoor, daar is een Vetta niks bij...
(* TeleluvR zet de tune van Mario 1 nog eens op!)![]()
Ik dacht altijd dat dat een Vetta was?quote:Op maandag 17 april 2006 13:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vette geluiden komen daar uit hoor, daar is een Vetta niks bij...
(* TeleluvR zet de tune van Mario 1 nog eens op!)![]()
Leuke versterker want ik heb em ookquote:Op maandag 17 april 2006 12:29 schreef Jorikjet het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)erkers/30955508.html
Dat was toch een van de albums waar hij het onzalige idee had om ook te gaan zingen?quote:Op maandag 17 april 2006 14:43 schreef ioko het volgende:
Zou ik met mijn avatar ook in dit topic mogen, het is Joe Satriani, dus dat zit wel goed
één van de albums, ja... op dit album heeft ie z'n stem flink bewerktquote:Op maandag 17 april 2006 14:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was toch een van de albums waar hij het onzalige idee had om ook te gaan zingen?.
Hehe, jaquote:Op maandag 17 april 2006 14:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was toch een van de albums waar hij het onzalige idee had om ook te gaan zingen?.
Die tekst vind ik anders wel tenenkrommend.quote:Op maandag 17 april 2006 14:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik vind 'I Believe' niet slecht gezongen anders...
nintendo anyone?quote:
Dat mag je best vinden...quote:Op maandag 17 april 2006 14:48 schreef ioko het volgende:
het is een van zijn sterkste albums IMHO.
De tekst is echt loos, ja... maar dat vind ik al zijn teksten wel...quote:Op maandag 17 april 2006 14:58 schreef BUG80 het volgende:
Die tekst vind ik anders wel tenenkrommend.![]()
edit: En dat is echt jammer, want die tweede gitaarsolo vind ik heel mooi.
Te maf! Sommige dingen lijken idd op de vroege nintendo geluid, maar andere dingen lijken gewoon op een kapot effect... Ik ben benieuwd naar z'n band..quote:Op maandag 17 april 2006 15:07 schreef Neidropje het volgende:
[..]
nintendo anyone? [afbeelding]
(idiote geluiden trouwens)
ik zou het vanavond fftjes doenquote:Op maandag 17 april 2006 14:43 schreef ioko het volgende:
Zou ik met mijn avatar ook in dit topic mogen, het is Joe Satriani, dus dat zit wel goed
Ik kan me indenken dat deze gitaar je veel beter ligt dan een les paul. Ik had nl. exact hetzelfde: LP's zijn ongelooflijk lomp en spelen eigenlijk niet lekker: Toch zocht ik een leuke humbuckergitaar, hetgeen bij teles wat moeilijker is. Mijn oog viel toen ook op een SG, in mijn geval een epi met korina body. Het viel meteen op dat deze klank al een stuk minder modderig is dan een LP, terwijl je wel een lekker humbuckergeluid houd. Ook mijn tweede SG (een epi deluxe) was erg goed: deze heb ik uiteindelijk verkocht omdat ik echt gitaren teveel had en mijn andere epi me nooit in de steek liet...quote:Op maandag 17 april 2006 16:31 schreef Gitarist het volgende:
Anyway, bij WaveWorld viel mijn oog op een Epiphone faded G-400 vintage. De vorige keer dat ik daar was had ik (puur uit interesse naar het geluid) gespeeld op een Gibson Les Paul die me erg tegenviel (ik ben gewend aan Tele's en dat is toch wel in alle opzichten een wereld van verschil). Niks ten nadele van de Les Paul, maar het is gewoonweg niet mijn gitaar.
Nu heb ik de G-400 uitgeprobeerd en ik was erg verrast door het geluid en bespeelbaarheid ervan! De hals ligt heerlijk in de hand (zittend is de balans niet helemaal ok, maar goed) en de klank is door de humbuckers heerlijk warm. De actie was lekker afgesteld en ook de Grover tuners zijn zeer prettig.
Omdat ik zo'n soort gitaar en geluid nog niet in m'n huidige collectie heb zitten, zit ik er over te denken deze gitaar aan te schaffen.
Heeft iemand ervaringen met deze gitaar en/of tips of aanmerkingen?
zie: Epiphone faded G-400 wb
WAT?!?! Godslastering!quote:Op maandag 17 april 2006 16:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
LP's zijn ongelooflijk lomp en spelen eigenlijk niet lekker:
Dan maar, ik kan helemaal niks met LP's: Epi's of Gibsons, het maakt niet uit...quote:
Heeft er dan niemand verstand van amps?quote:Op maandag 17 april 2006 00:46 schreef -Beer- het volgende:
Ik ga binnenkort een broodnodige nieuwe versterker kopen, en ik heb ongeveer 500 euro daarvoor over. Hebben jullie eventueel tips en/of goeie ervaringen met amps uit die prijsklasse
bvd [afbeelding]
Ik heb een Marshall. Dus, nee sorryquote:Op maandag 17 april 2006 17:45 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Heeft er dan niemand verstand van amps?![]()
Absoluut, ik vind het heerlijk om zo'n lichte gitaar als een SG te hebben waar je alles mee kunt doenquote:Op maandag 17 april 2006 16:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
Echter de SG is wel een lekkere Livegitaar als je veel wil rennen en een groot podium hebt.
ja ben ik het mee eens, voor die 500 ¤ kun je een prima vox kopen,quote:Op maandag 17 april 2006 18:00 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik heb een Marshall. Dus, nee sorry![]()
Maar even serieus, zo'n modeling Vox lijkt me wel wat, die zitten in die prijsklasse. Maar daar weten andere gitaristen hier meer van.
Wat jammer nu!quote:Op maandag 17 april 2006 16:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan maar, ik kan helemaal niks met LP's: Epi's of Gibsons, het maakt niet uit...![]()
Nou ja, ik kan er niet van wakker liggen...quote:
Standards doen bij mij in ieder geval niks: Custom is gewoon ubercool, gewoon de tofste Gibson ooit!quote:Op maandag 17 april 2006 20:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ja, ok maar als je een LP koopt moet je het natuurlijk ook wel meteen goed doen he!
Fat strat ook goed?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:46 schreef guitarist.nl het volgende:
ja snap ik ook niet, kom dan gewoon ff met een geile strat ofzo
nou vooruit, omdat jackson van fender isquote:Op dinsdag 18 april 2006 03:24 schreef Verenjano het volgende:
[..]
Fat strat ook goed?![]()
[afbeelding]
en in iets minder charmante uitvoering (klote gsm-camera), maar wel met een blaaspijp:
[afbeelding]
(tvp)
heb er zelf eentje gemaakt, koste me 4 euro ofzoquote:Op maandag 17 april 2006 14:02 schreef DuranK het volgende:
[..]
Leuke versterker want ik heb em ookIk was eigenlijk van plan om die footswitch aan te schaffen. Nou hele tijd dat gepiel om van kanaal te switchen. Heb jij die ook?
bij de gitaarwinkel in meppel komt er binnenkort 1 te hangenquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:13 schreef Verenjano het volgende:
Is dat zo? Nooit geweten. Even iets anders, weet iemand of die Squier graphic Obey series een beetje goede gitaren zijn? Qua uiterlijk vind ik vooral de Propaganda tele erg gaaf, ik vraag me alleen af wat je voor 200 euro kunt verwachten. Helemaal met de art-serie van BC Rich in het achterhoofd..
[afbeelding]
Ik ben er toch heel vaakquote:Op maandag 17 april 2006 16:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zou het vanavond fftjes doen![]()
ff kijken wie we uit de OP kunnen halen die er nooit komt,
of gewoon no1uknow die is toch irri*kiddin
Al kijk je even verder naar vorige pagina's en andere delenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef Ibanez het volgende:
Hmpf.....Ik was hier allang niet meer geweest maar zo te zien gaat het nog steeds over hetzelfde materiaal geneuzel dat de ene fender ouder is als de andere. Post je eens een serieuze post met recordings erin, wordt er gewoon langsgesurfd omdat het zeer belangrijk is dat er een bepaalde kras op iemands strat zit of dat bepaalde bouwjaren niet uit mexico komen...... bahbah... Ik heb het gehad hier na al die jaren. Kom over 3 jaar nog wel eens kijken, dan zal er hopelijk iets veranderd zijn.....
![]()
Ja idd vroeg me al af waar je was geblevenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef Ibanez het volgende:
Hmpf.....Ik was hier allang niet meer geweest maar zo te zien gaat het nog steeds over hetzelfde materiaal geneuzel dat de ene fender ouder is als de andere. Post je eens een serieuze post met recordings erin, wordt er gewoon langsgesurfd omdat het zeer belangrijk is dat er een bepaalde kras op iemands strat zit of dat bepaalde bouwjaren niet uit mexico komen...... bahbah... Ik heb het gehad hier na al die jaren. Kom over 3 jaar nog wel eens kijken, dan zal er hopelijk iets veranderd zijn.....
![]()
...terwijl ik wel een reactie erop gafquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef Ibanez het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:26 schreef Jordy-B het volgende:
En dat doet 'ie dan in vet gedrukt, omdat 'ie bang is dat het anders niet gelezen wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |