Als je 'n band tegenkomt die je tof vindt, dan haast je je, als een echte gitaristentopic-bezoeker, toch naar hun site om te kijken waarmee de gitarist speelt, waarna je die gitaar gaat vereren?quote:Op maandag 17 april 2006 00:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen idee waar hij normaal op speelt, dus de Gibson ES-295 zou maar zo kunnen. Ik was alleen verrast om een hollowbody te zien bij Killing Joke.
quote:Op maandag 17 april 2006 01:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je 'n band tegenkomt die je tof vindt, dan haast je je, als een echte gitaristentopic-bezoeker, toch naar hun site om te kijken waarmee de gitarist speelt, waarna je die gitaar gaat vereren?
de lage of de hoge?quote:Op maandag 17 april 2006 01:05 schreef Litpho het volgende:
[..].
.
.
ik ga mijzelf nu ritueel garotteren met een e-snaar.
mmm die rode is leuk als je van rood houdt:Pquote:Op zondag 16 april 2006 23:44 schreef guitarist.nl het volgende:
de andere gitarist van the girls gaat mijn tele kopen!
ben ik wel blij mee, hoef ik hem toch niet helemaal te missen
(hij is de enigste die er op speelt)
mijn maverick ook bijna verkocht... en dan, een 2e usa strat
link
of
link
of
link (maar dan met een andere slagplaat)
ok welke zouden jullie kiezen ?? :p
Strak dingetjequote:Op maandag 17 april 2006 04:08 schreef defender het volgende:
Heb mijn mannetje pas een Ibanez ARX300 kado gedaan, hij is er zo wild mee. Dat alleen al is te gek om te zien (en te horen)
Ik zou de eerste kiezen, domweg omdat ik hem het mooist vindt. Maar daar heb jij niks aanquote:Op zondag 16 april 2006 23:44 schreef guitarist.nl het volgende:
link
of
link
of
Niks aan toe te voegen!!!quote:Trouwens, als je een tele inruilt voor een strat ben je sowieso een hoer natuurljik![]()
Mijn keus zou zijn:quote:Op zondag 16 april 2006 23:44 schreef guitarist.nl het volgende:
link
of
link
of
wow, erg cool! klinkt super profesioneel! alleen de zang kan misschien wat cooler, beetje als killswitch, wat cleane stukjes ofzo er door.quote:Op maandag 17 april 2006 10:40 schreef Ibanez het volgende:
-- hey mensen --
Ik ben hier lang niet meer geweest door tijdgebrek, werk, band, opnames etc etc etc *blabla*
Ibanez gaat gelijk weer de deur instampen:
Breath Of Life
Delirium
Breath of Life is een Pro Pain achtig nummer , heel erg hardcore minded.
Delirium is meer een metalcore/nu-metal nummer.
Aangezien we nu als band zijnde een stuk verder zijn gekomen qua schrijftechnieken en spel zijn we nu bezig met nummers die beinvloed worden door bands als "as I lay dying" "Killswitch Engaged" en " The Haunted".
De gepostte nummers zijn geschreven in den beginne van de band maar we hebben ze toch op de demo gezet omdat ze er gewoon goed "invegen".
Voor een review over de demo (voor de snuffelaars onder ons)kunnen jullie hier (AsIce) terecht.
Voor main info: Arise's webspace
Voor meer nummers als deze twee: Myspace van Arise.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
(verlies vooral de productie niet uit het oog!)
Nog wel aan de prijzige kant, of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 17 april 2006 12:29 schreef Jorikjet het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)erkers/30955508.html
Da's waar, dat is het waardeloze van marktplaats.nl, zelfs al zet je er vaste prijs bij, dan heb je nog debielen die het proberen. Maar goed, je hebt maar 1 koper nodig, dus dat komt altijd wel goed!quote:
Ja ook ooit gelezen dat er bij stond. Bieden onder de 2000 euro heeft geen zin. En wat denk je, 3 idioten die eronder zittenquote:Op maandag 17 april 2006 12:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da's waar, dat is het waardeloze van marktplaats.nl, zelfs al zet je er vaste prijs bij, dan heb je nog debielen die het proberen. Maar goed, je hebt maar 1 koper nodig, dus dat komt altijd wel goed!![]()
Ja, dan heb je Gibson LP Custom te koop, vaste prijs 2000 euro, dan bieden ze 500 euro, sukkels...quote:Op maandag 17 april 2006 13:03 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ja ook ooit gelezen dat er bij stond. Bieden onder de 2000 euro heeft geen zin. En wat denk je, 3 idioten die eronder zitten![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 11:55 schreef Setambre het volgende:
http://www.lordofthestrings.com/
Lekker makkelijk thuis en goedkoper dan de gemiddelde winkel
Met die gameboy?quote:Op maandag 17 april 2006 13:31 schreef TeleluvR het volgende:
Lekker pingelen op tweede paasdag...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |